· · Komentara: 0
REKREACIJA

Probajte AVIVA VEŽBE koje su savršene za ŽENE

Vežbama dovedite hormone u ravnotežu. Odlične su za podsticanje plodnosti i menopauzu.

1602508287_depoDoktor.png
Foto: Depozitfoto

Pravilno dozirane i ciljane vežbe, namenjene ženama, mogu značajno da poboljšaju protok krvi u unutrašnjim organima, obezbede bolji rad jajnika, smanje menstrualne grčeve, ublaže PMS, kao i i simptome menopauze.

Uz to, postiže se i oslobađanje od viška kilograma, poboljšavanje interakcije između raznih žlezdanih sistema, bolji seksualni život i ublažavanje simptoma nekontrolisanog mokrenja.

Pročitajte još: Jednostavna VEŽBA za oblikovanje RUKU: Potreban vam je samo jedan teg

- To sve može da se postigne pomoću sistema "aviva" vežbi koji osmišljen u Americi - kaže Angelika Prec, instruktorka. - One pružaju neprocenjivu pomoć ženama koje imaju problem sa plodnošću.

Važno je umereno vežbati, a neki preteruju.
Mogu svi da vežbaju
"Aviva" vežbe su lagane i prilagođene ženama u svakom životnom dobu.

- Posebno treba da se istakne značaj umerene fizičke aktivnosti - kaže instruktorka Prec.

Naime, neki ljudi su preterano aktivni, a drugi, koji su nesumnjivo većina, od svojih školskih dana ne bave se rekreacijom. Oni samo sede za računarom, što naravo ostavlja posledice, jer su naša tela predodređena za kretanje.

Pročitajte još: Ovo su 3 brazilske brze VEŽBE za ZATEGNUTU ZADNJICU, a rade ih POZNATE MANEKENKE (VIDEO)

Neki nisu vežbali od školskih dana, a neki vežbaju svaki dan Foto: Depozit

Mali step
Sastavite noge i spustite se u polučučanj uz pomeranje karlice ka napred. Ispružite desnu nogu, da obe butine budu u istoj ravni. Oba stopala prianjaju za tlo, nagnite gornji deo tela malo napred tako da kičma ostane prava, ruke spustite pored tela. Odižite petu desne noge, karlicu gurajte napred, stegnite donji deo stomaka, zaoblite leđa, a ruke savijte u laktovima i čvrsto priljubite uz telo, dok se šake dodiruju ispred grudi. Nakon 35 sekundi, isto uradite drugom nogom.

Sedeći način života ne dovodi samo do viška kilograma i lošeg držanja, već ozbiljno narušava reproduktivno zdravlje.

Sedenje uništava karlicu, matericu i jajnike.

- Kada se često i dugo sedi, u pogrbljenom položaju, sveukupna težina gornjeg dela tela se "obrušava" na organe male karlice, na matericu i jajnike, otežano je njihovo snabdevanje krvlju, njihove funkcije slabe, nastaje hormonalni poremećaj i lakše se stvaraju ciste i miomi.

Ciljane "aviva" vežbe to sprečavaju i doprinose boljoj fizičkoj kondiciji, popravljaju držanje, elastičnost kičme i kolena.

Pročitajte još: Svi će se okretati za vama kada posle OVIH vežbi obučete SKINI džins

Pretklon i otklon

Zauzmite stojeći stav, stopala su u malom raskoraku. Savijte kolena, podvucite karlicu, ruke savijte u laktovima, stegnite pesnice i privucite ih do ramena.

Steknite pesnice, napravite dubok naklon.

Brzim pokretom uradite duboki naklon, nagnite se na savijene butine da glava visi između nogu i obe ruke istovremeno podižite pored tela uvis.

Pročitajte još: RAVAN stomak za 10 DANA bez naprezanja? Vežbajte od 5 minuta JAPANSKE PEŠKIRE

Ponovite prvi položaj tela. Zatim, jednim pokretom se ispravite, podižite ruke uvis, zabacite glavu unazad. Brojite do četiri, kontinuirano u ritmu ugodne muzike.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.