Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
УСАВРШЕН

Инжењери „Мерцедеса“ успели НЕМОГУЋЕ и још побољшали „Е-класу“ (Фото)

До сада продато више од 14 милиона ове моделске серије која је „срце бренда“ из Штутгарта јединица!

mercedes-e-klasa-naslovna.jpg
Фото:Мерцедес-Бенц
Oglas

Од 1946. године до данас је „Мерцедес“ испоручио више од 14 милиона примерака возила серије „Е-класе“. Актуелни модел, представљен 2016. године, који је десета генерацију аутомобила којег многи сматрају „срцем бренда“, продат је широм света у више од 1,2 милиона примерака!

Колико је „Е-класа“ све оно што је срж чувеног немачког произвођача аутомобила најбоље илуструје податак да осам од десет купаца овог модела када поново купује нов аутомобил остаје веран моделу исте серије!

Фото:Мерцеде-Бенц

Овом аутомобилу тешко ко да може да стави иједну замерку по питању дизајна, безбедности, напредних технологија, перформанси, економичности, па ипак је, сматрали су у „Мерцедесу“ дошло време да се модел усаврши, побољша.

Тежак задатак је био пред инжењерима „Мерцедеса“ па да видимо шта су то урадили у новој верзији, усаврђеној „Е-класи“.

Прво су представљени нова лимузина и караван. Стижу током лета у европске ауто-салоне док је верзија лимузине са дужим међуосовинским растојањем, купе и кабриолет стижу нешто касније.

Прочитајте још: Да ли знате који је аутомобил званично најлепши на свету?

Урађене су бројне измене, а колико су у „Мерцедесу“ задовољни урађеним види се и из чињенице да чак и основни модел „Е-класе“, по први пут има централну звезду напред. Споља је додато доста хромираних делова, црних елемената високог сјаја, измењен је изглед маске хладњака.Већ у стандардном пакету опреме овај аутомобил има сва ЛЕД светла. Ту је и АМГ пакет, „ол-терен“ верзија (има изражен гребен на хауби), опциона „мултибим ЛЕД“ светла напред као и „ултра-ренџ“ дуга светла. Доступне су и три нове боје „хај-тек“ сива, „графитно сива металик“ и „мохаве сребрна“. Траг точкова је проширен и сада укључује точкове са посебним акцентом на аеродинамику што доприноси нижој потрошњи и мањем укупном утицају на животну околину.

Фото:Мерцедес-Бенц

Нове боје и материјали унапређују интеријер. Нове комбинације боја магма сива/нева сива (Авантгард), црна/орах смеђа (Ексклусив) и магма сива/макиато беж (Ексклусив), и украсни елементи у опцији јасена, ораха, брушеног алуминијума и комбинацији алуминијум-карбон.

Седишта комбинују заштитни знак бренда „Мерцедес-Бенц“ кад је у питању путовање на дуже релације – удобност са авангардним дизајном. Прилагодљиво подешавање возачевог седишта је нарочито погодно: кад се висина унесе кроз медија дисплеј или путем „Мерцедес ме“ апликације, седиште се аутоматски помера у уобичајено одговарајућу позицију, коју је потребно да возач само фино подеси према себи.

Могуће су бројне комбинације материјала - од тканине, преко АРТИЦО вештачке коже и рељефне коже, до наппа коже са дијамантским прошивањем.

Фото:Мерцедес-Бенц

Додајно да нова „Е клса2 има најсавременије „Мерцедесове" системе асистенције, да може да сама закочи ако затреба, да види и из мртвог угла, пешаке, бициклисте, друга возила, да може сама да се прилагоди гужви у саобраћају, да вас упаркира, испаркира, примети да ли сте уморни, подеси седишта, укључи масажу, усклади музику са амбијенталним опсветљењем, прочита број куће и прикаже на дисплеју, тумачи саобраћајне знакове, активно реагује на тренутна дешавања у саобраћају и слично.

Палета мотора бензинских и дизелаша је у понуди баш као и електрификованих верзија.

Резултат је најбооља до сада „Е – класа“ која са поносом носи звезду на врху хаубе.

Фото: Мерцедес-Бенц

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas