· · Number of comments: 0
Премијера

Моћном "санта феу" испеглали боре и додали електрични мотор

"Хјундаи" обновио свој најавећи СУВ који стиже у Европу и Србиуи почетком септембра

hjunddai-santa-afe-Naslovna.jpg
Фото:"Хјундаи"

Он је моћан, упечатљив на асвалту и ван њега и једна је од перјаница "Хјундаија", Робустни, луксузни СУВ "санта фе", четврте генерације, после само две године подвргнут је третману "затезања бора".

Фото:"Хјундаи"

Тај, за ауто-индустрију уобичајени "фејсл-лифтинг" значи у пракси блаже "козметичке" измене дизајна, усавршавање ентеријера, додавање најсавременијих технологија, система за "асистенцију" возачу али и,  сада већ незаобилазно ширење гаме мотора који покрећу возило.

Прочитајте још:Овај ауто сада ИЗБЕГАВА сударе, али и пази на децу и кућне љубимце!

Тако је, поред улепшавања изгледа, новог "Т" израза дневних светала, све силе нових технолошких решења везаних за безбедност и помоћ у вожњи, "Хјундаи" у "санта фе" почео уградњу и најсавременијих хибридних, али и "плаг-ин" хибридних система. Колико ће се то одразити на перформасне возила, потрошњу, емисију штетних гасова, аутономију возила само на струју, видећемо ускоро када "Хјундаи" објави и ове податке.

Прочитајте још: Нови "хјундаи велостер Н" спринта до стотке за 5,6 секунд

Оно што се зна за сада, је да су Корејци спремили нову дигитализовану инструмент таблу са екраном дијагонале од 12,3 инча, а ту је наравно и 10,25 инчни екран на врху централне конзоле.

Фото:"Хјундаи"

То на први поглед треба да поручи купцима да је нови "санта фе" за 2021. годину, како се то сада уобичајено каже за неки модел, спреман да вас поведе у нову, технолошки много напреднију будућност. 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.