· · Number of comments: 0
Тест

Овај ауто памти речи, покрете, додире...Неки пут није лоше ни кад вам “заигра мечка“ (Фото)

Навозали смо се али и испричали са новим „мерцедес – бенцом ГЛЦ“ вредним тачно 67,429,20 евра

mercedes-glc-22.jpg

Плашимо се промаје али и оне старе клетве „заиграће мечка и пред твојом кућом“.

За промају и њене штетне последице које изазива у Србаља нема усаглашених мишљења, ни доктора али клетва са „мечком испред куће “ сасвим сигурно пада у воду ако вам „заигра“ најновији модел СУВ из Штутгарта „мерцедес -бенц ГЛЦ“ , којег смо имали на краћем тесту захваљујући другарима из „Стар импорта“ који су нам омогућили да се поново подсетимо зашто је Џенис Џоплин певала баш о аутомобилу са чувеним трокраким знаком на хауби.

Кад дуго времена проведете за воланом кажете „сити смо се навозали“, али у овом случају кажете „и напричали“.

Наиме, „Мерцедес“ је у овом моделу инсталирао најновију генерацију MBUX (Mercedes-Benz User Experience) – једноставно уђете у аутомобил, стартујете моћну машину (у овом нашем мотор 220 Д са 170 КС) и кажете „Хеј Мерцедес“. Јави вам се љубазни женски глас и упита како може да вам помогне.

А ви, онако заваљени у луксузном ентеријеру, са седиштима која вас масирају, греју, хладе, са много система који вам олакшавају вожњу и чине је много безбеднијом, почнете д извољевате: Зови ми овог, зови оног, води ме тамо (навигација), онамо, каква је временска прогноза, колико је сати, која је најближа бензинска пумпа, ресторан, колико имам горива још...?

Прочитајте још: Сасвим другачије од оног на шта смо навикли: "Нисан арија концепт" дочарава блиску аутомобилску будућност (Фото/Видео)

„Позови моју маму“ - излете ми команда у једном трену.

- Нажалост нисам имала част да упознам вашу маму!

Цео систем је подешен тако да вам памти не само речи већ и покрете, додире. Све се прилагођава вама и вашем начину вожње.

Кокпит овог возила је по први пут опремљен екраном високе резолуције осетљивим на додир дијагонале 17,78 цм који у комбинацији са екраном од 13,97 цм који се могу лако прилагодити свим вашим жељама и потребама. Има ту и доста дугмића и тач пед на средишњој конзоли ако вас баш мрзи да ћаскате са „дамом“.

Вожња овог „теренца“ је као да се налазите на неком летећем ћилиму. Не осећате ни неравнине на нашим џадама, а то је већ, признаћете завидно достигнуће. И то захваљујући ваздушном вешању „air body control“ које у хиљадитом делићу секунде региструје сваку неравнину на путу и готово је у потпуности изравна. Не само да „пегла“ неравнине већ овај систем и у кривинама исправља ваше грешке, кад возите брже - он спусти возило, баш као и кад хоћете да утоварите нешто у гепек када спусти товарну ивицу за четири центиметра.

Прецизан волан, све команде и на њему, невероватан аудио систем (Бурместер), аутоматска клима, врхунски мотор и аутоматски мењач са девет брзина (има и полугице за мењање брзина на волану), обиље снаге, еластичности – и потрошња као да возите неки градски аутомобилчић а не овакву аждају – око пет литара дизела на 100 км!

Притиском на дугме лако „ширите видике“ јер се отвара панорамски кров који још више доприноси жељи да се возите и возите у овом ауту.

Наравно, ова „мечка“ уме и да чита саобраћајне знаке, да вас упаркира и бочно и косо, и уназад, зна да препозна неопрезног пешака и закочи на време, да пази, да не изађете из жељене коловозне траке, да држи одстојање између возила (адаптивни темпомат), да види и возила која долазе „из мртвог угла“…

Да запамти положај седишта који волите, да сам затвори врата гепека…

Још једна звезда  из штутгардске фабрике снова.

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

  • Дужина: 4.656 мм
  • Ширина: 1.890 мм
  • Висина: 1.639 мм
  • Међуосовинско растојање: 2,873 мм
  • Маса: 1.770 кг.
  • Птрљажник: 550 лит.
  • Мотор: 220 Д
  • Радна запремина: 2.143 ццм
  • Снага: 170 КС
  • Обртни момент: 400 нм
  • 0-100 км//ч: 8,3 сек.
  • Максимална брзина: 210 км/ч
  • Град: 5,5
  • Ван града: 4,8
  • Комбиновано: 5,0 лит.
  • Емисија ЦО2: 129 гр/км
  • Резервоар: 56 лит.

Фото:П.Живковић

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.