· · Коментари: 0
СУБВЕНЦИЈЕ

Ово је тренутно једини комби за који ћете од државе добити 5.000 ЕВРА

"Фијат професионал" представио електричну верзију најпопуларнијег лаког теренског возила Европе

1592904154_fiat-dukato-e-1.jpg
Фото:"ФЦА"

"Фијат дукато", комби који је међу најпродаванијима и најпопуларнијим лаким комрерцијалним возилима у Европи, али и у Србији, од недавно има и своју електричну верзију.

То ће обрадовати све који користе ову врсту возила, јер ће за њега свуда у Европи, али онднедавно и у Србији добијати субвенције државе за куповину, али и бројне друге повлстице (бар у Европи) попут бесплатног уласка у центар градова, националне паркове, заштићене зоне, ослобађање од пореза и слично.

Фото:"ФЦА"

Питање је само да ли ово возило са овим погоном може да одговори на захтев корисника који су навикли на можне бензинске и дизел верзије?

Прочитајте још:Нова "сеат атека" ће уместо вас скидати и лед са шофершајбне (ФОТО/ВИДЕО)

Прво што купце електричних возила интересује је његова аутономија. Овај "дукато е" има могућност да у зависности од батерије, има аутономију са једним пуњењем 200 односно 360 километара. Већа батерија је капацитета 48 КWч па није тешко израчунати колико кошта пређени километар.

Фото:"ФЦА"

Носивост "дуката е" у зависности од верзије се креће до 1.950 килограма што значи да ни у овом сегменту не заостаје за "браћом са СУВ моторима". Запремина корисног товарног простора се креће од 10 па све до 17 кубних метара.

Мотор који покреће "дукато е" има 90 киловата и обртни момент од 280 нм што гарантује довољно агилности за ову врсту возила. Макисмална брзина "дуката е" је 100 километара на час.

Прочитајте још:Дигитални кокпит шлаг на торти новог "пежоа 308"

Очекује се да продаја крене ускоро, тада ће бити познате и цене, а према Уредби Владе Републике Србије о субвенционсању електричних и хибридних возила купцима у Србији следује по 5.000 евра.

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.