· · Number of comments: 0
Претпремијера

Погледајте ПРЕ СВЕТСКЕ ПРЕМИЈЕРЕ како изгледа "шкода октавија скаут"

Чеси кажу да су направили аутомобил за све животне ситуације са великим избором мотора и погоном на сва четири точка

3-Octavia_SCOUT_8792_FRONT_F2-2.jpg
Фото:"Шкода"

Чешки аутомобилски гигант "Шкода" каже да је направила аутомобил за све животне ситуације "октавију скаут" коју ће представити, званично на светској премијери у јулу ове године. Дотле вам нудимо неколико фотографија и најосновније податке.

Нова "шкода октавија скаут" доступна је искључиво у комби(караван) верзији.

Фото:"Шкода"

Опремљена је "раф-роуд" пакетом као стандардном опремом, укључује заштиту подвозја и за 15 мм виши клиренс, па је идеално возило за вожњу ван асфалтираних путева, погодно за вучу камп кућице или приколице за чамац. Када је опремљен 2.0 ТДИ погонским агрегатом производи снагу од 147 кW (200 ПС) и може повући приколицу тежине до 2.000 кг.

Аутомобил је дуг 4.703 мм и широк 1.829 мм. Највећа запремина пртљажника у сегменту се повећала за још 30 литара и сада без обарања седишта имате на располагању завидних 640 литара. "Скаут" се може поручити и са иновативним фулл "ЛЕД Матриx" фаровима који су премијерно представљени у моделу "октавија" и омогућавају возачу да дуга светла буду укључена у сваком тренутку. 

Прочитајте још: "Фолксваген" ће своја ИД возила продавати само НА ИНТЕРНЕТУ!

Нова, ЕВО-генерација 2.0 ТДИ мотора са излазном снагом од 200 КС и обртним моментом од 400 Нм премијерно је представљена у овом моделу  то је најјачи дизел мотор у његовој историји. Штавише, поред погона на све точкове, "Шкода" за овај модел сада нуди и погон на предње точкове. Купци се сада могу одлучити за 2.0 ТДИ са излазном снагом од 115 КС, 1.5 ТСИ који испоручује снагу од 150 КС – обе верзије су опремљене 6-степеним мануелним мењачем - или еТЕЦ верзија 1.5 ТСИ мотора опремљена 7-степеним ДСГ мењачем и милд хибрид технологијом. Поред тога,ту је и избор једног од два мотора за већи домет – 2.0 ТСИ производи 190 КС и 2.0 ТДИ од 200 КС – или 2.0 ТДИ излазне снаге од 150 КС, а сви стандардно долазе са погоном на сва четири точка и 7-степеним мењачем. 

Прочитајте још:„Шкодин“ спортиста са хибридним погоном има ергелу од 245 „коња“ (Фото)

 Редизајнирана инструмент табла је модуларна и распоређена у различитим нивоима, а садржи велики самостојећи централни екран од 10 инча. Централну конзолу красе хромирани детаљи, који се такође могу наћи на новим лајснама врата и ручкама.

Фото:"Шкода"

Специфичне декоративне траке на инструмент табли, као и "термофлукс" седишта и "скаут" лого на предњим седиштима пружају посебан визуелни осећај ентеријера. Ту су ножне команде са завршном обрадом од алуминијума, а пресвлаке, волан, наслони за руке и инструмент табла имају контрастне шавове у "Табор" браон боји.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.