· · Number of comments: 0
Pretpremijera

Pogledajte PRE SVETSKE PREMIJERE kako izgleda "škoda oktavija skaut"

Česi kažu da su napravili automobil za sve životne situacije sa velikim izborom motora i pogonom na sva četiri točka

3-Octavia_SCOUT_8792_FRONT_F2-2.jpg
Foto:"Škoda"

Češki automobilski gigant "Škoda" kaže da je napravila automobil za sve životne situacije "oktaviju skaut" koju će predstaviti, zvanično na svetskoj premijeri u julu ove godine. Dotle vam nudimo nekoliko fotografija i najosnovnije podatke.

Nova "škoda oktavija skaut" dostupna je isključivo u kombi(karavan) verziji.

Foto:"Škoda"

Opremljena je "raf-roud" paketom kao standardnom opremom, uključuje zaštitu podvozja i za 15 mm viši klirens, pa je idealno vozilo za vožnju van asfaltiranih puteva, pogodno za vuču kamp kućice ili prikolice za čamac. Kada je opremljen 2.0 TDI pogonskim agregatom proizvodi snagu od 147 kW (200 PS) i može povući prikolicu težine do 2.000 kg.

Automobil je dug 4.703 mm i širok 1.829 mm. Najveća zapremina prtljažnika u segmentu se povećala za još 30 litara i sada bez obaranja sedišta imate na raspolaganju zavidnih 640 litara. "Skaut" se može poručiti i sa inovativnim full "LED Matrix" farovima koji su premijerno predstavljeni u modelu "oktavija" i omogućavaju vozaču da duga svetla budu uključena u svakom trenutku. 

Pročitajte još: "Folksvagen" će svoja ID vozila prodavati samo NA INTERNETU!

Nova, EVO-generacija 2.0 TDI motora sa izlaznom snagom od 200 KS i obrtnim momentom od 400 Nm premijerno je predstavljena u ovom modelu  to je najjači dizel motor u njegovoj istoriji. Štaviše, pored pogona na sve točkove, "Škoda" za ovaj model sada nudi i pogon na prednje točkove. Kupci se sada mogu odlučiti za 2.0 TDI sa izlaznom snagom od 115 KS, 1.5 TSI koji isporučuje snagu od 150 KS – obe verzije su opremljene 6-stepenim manuelnim menjačem - ili eTEC verzija 1.5 TSI motora opremljena 7-stepenim DSG menjačem i mild hibrid tehnologijom. Pored toga,tu je i izbor jednog od dva motora za veći domet – 2.0 TSI proizvodi 190 KS i 2.0 TDI od 200 KS – ili 2.0 TDI izlazne snage od 150 KS, a svi standardno dolaze sa pogonom na sva četiri točka i 7-stepenim menjačem. 

Pročitajte još:„Škodin“ sportista sa hibridnim pogonom ima ergelu od 245 „konja“ (Foto)

 Redizajnirana instrument tabla je modularna i raspoređena u različitim nivoima, a sadrži veliki samostojeći centralni ekran od 10 inča. Centralnu konzolu krase hromirani detalji, koji se takođe mogu naći na novim lajsnama vrata i ručkama.

Foto:"Škoda"

Specifične dekorativne trake na instrument tabli, kao i "termofluks" sedišta i "skaut" logo na prednjim sedištima pružaju poseban vizuelni osećaj enterijera. Tu su nožne komande sa završnom obradom od aluminijuma, a presvlake, volan, nasloni za ruke i instrument tabla imaju kontrastne šavove u "Tabor" braon boji.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.