· · Коментара: 0
Одузима дах

После више од пола века стигао нови "делаж Д12"! (ФОТО)

Нови аутомобил кошта 2,3 милиона долара, а иза целог пројекта стоји син Бернара Тапија

1597992273_delaz-1.jpg
Фото:"Делаж"

Чувена компанија "Делаж" производила је аутомобиле од 1905. године и ова француска марка била је раме уз раме са "Бугатијем", "Делахејом", "Талботом"... Основао ју је Луј Делаж који је у почетку био и тркач. Ова компаније је престала да производи аутомобиле 1953. године, а права на име су преузели "Пријатељи Делажа".

Прочитајте још: Овом аутомобилу ни гранате не могу ништа! (ВИДЕО)

Име је сада лиценцирано од стране нове компаније иза које стоји Лорен Тапи, старији син мултимилијардера Бернара Тапија, нама познатијег као газде фудбалског клуба Олимпик из Марсеја.

Лорен Тапи (Фото:"Делаж")

Његова идеја да се направи  супераутомобил, "хиперкар" како је сада популарно рећи за ову врсту возила је реализована кроз пројекат "Д12".

Први примерак је спреман за доказивање на најтежем могућем месту "Зеленом паклу" Нирбургринга, а циљ је срушити рекорд стазе за продукцијски аутомобил који је поставио "ламборгини авентадор СЈВ " још 2018. са 6:44,97 минута!

Прочитајте још: Просечна старост аутомобила у ЕУ је 10 година, а ево како стоји СРБИЈА

Аутомобил има два седишта, личи на болиде Формуле 1, али има затворен кокпит. Мотор има 7.6 литара радне запремине,са 12 цилиндара у В распореду и упарен је са електричним мотором тако да заједно испоручују 1.100 КС. До сто километара на час стиже само за 2,5 секунди али максимална брзина је податак који није саопштен.

Оно што се зна је да је цена 2,3 милиона долара и да се планира годишња производња од 30 комада.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.