· · Коментара: 0
ВИНТИЏ КОЛА

Данас их зову ОПАСНОСТ на путу, а некада су се власници овог белог аута поносно ШЕПУРИЛИ

Овај невероватни аутомобил, који се кварио свако мало, и данас одолева зубу времена.

1610811382_139431422_525849064987755_8415462881865233832_n.jpg
Фото: А. М.

АвтоВАЗ је производио три "ладе" под бројевима 104, 105 и 107 (који је најчешћи у Србији), а сви модели су били познати под једним именом - Lada Riva.

Прочитајте још: Возило по мери КРАЉИЦЕ: Вози у 95. години и нико не сме да јој тражи ДОЗВОЛУ!

Осталгија?
То је покрет који велича период времена социјализма. Нарочито је популаран у Источној Немачкој.

За разлику од надалеко чувене и цењене "ладе ниве", ово возило је одавно изашло на лош глас. Кренимо редом: возило је представљено 1979. године, а бренд "жигули" је почетком осамдесетих година 20. века почео да се продаје по Европи, не само у земљама СССР лагера. Рецимо, у Британији су их звали "лада нова". Данас сви ови аутомобили припадају "класичној серији" и изузетно су популарни међу љубитељима осталгије.

У Египту се производио до 2015. године!
Понос Фото: А.М.

Ова возила су изграђена на основу платформе легендарног аутомобила "Fiat 124". Ова возила су остала у историји 20. века, али се у Египту "лада 2107 производила све до 2015. године у Сузукијевој фабрици и продавала широм Африке. Овај модел је, иначе, важио за луксузнију варијанту са модерном управљачком таблом, јачим мотором и удобнијим седиштима.

Лада рива је постала ретка појава на улицама, пре свега, због тога што више није испуњавала безбедоносну регулативу. Наравно, појавили су се модернији и ијефтинији аутомобили.

Прочитајте још: Омиљено возило таксиста, био је симбол АМБАСАДОРА, гастербајтера и ДИРЕКТОРА (ВИДЕО)

Данас ово возило и даље може да се види у Русији у Египту, а пошто је каросерија најчешће беле боје називају га "бела опасност". Наиме, најупорнији возачи овог аута су старији људи који га "познају у душу" и могу лако да га поправе.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.