· · Komentara: 0
ishrana

Šta jesti za VEČERU? Imamo TRI OPCIJE prema preporukama stručnjaka

Kada je reč o večeri, prejedanje može dovesti do lošeg spavanja, a zbog obroka koji vas ne zasiti možete da poželite još hrane,

1603273592_Depositphotos_6404981_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Da ne biste lutali, evo šta bi trebalo da jedete za večeru, po preporukama dijetetičara.

Prva opcija: Izbalansiran izbor povrća, proteina, žitarica i zdravih masti

Dijetetičar Natali Rizo preporučuje da u svoju večeru uključite povrće, proteine, žitarice i zdrave masti, što će vam pomoći da ostanete siti i izbegnete grickanje kasno uveče. Po njenim preporukama, ono što bi trebalo da jedete za večeru treba da bude na jednom tanjiru, i to pola da bude povrće, četvrtina protein, a četvrtina skrob ili skrobno povrće.

Pročitajte još: Tajne SPANAĆA: Zdrav je, ali krije jednu ZAMKU koju moramo da znamo

Foto: Deposit

Ona je navela i grilovanog lososa sa kinoom i grilovanim povrćem, i činiju povrća sa smeđim pirinčem i tofuom kao glavne primere. Zdrave masnoće mogu da budu uključene, i to dok se priprema povrće na ekstra devičanskom maslinovom ulju ili ako se doda avokado.

Druga opcija: Jedite što raznovrsnije, neka bude svega

Iako takozvani „obrok iz jednog lonca” dobro dođe, dijetetičar Ketrin Rejner ohrabruje ljude da uključe više od jedne vrste hrane u večeru. Ako nju pitate šta bi trebalo da jedete za večeru, dobićete odgovor da slobodno možete jesti makarone sa sirom, i to kao dodatak uz, na primer, piletinu ili lososa sa brokolijem. Savetuje i da naseckate jabuke, popijete mleko i uživate.

Ona kaže i da, ukoliko želite da pojedete burger ili tortu ili šta god vam se jede, to slobodno i uradite. Tako, ukoliko sa menija restorana poručite najzdravije jelo, pa dođete kući i žudite za još hrane, onda je trebalo odmah da poručite šta ste hteli. Ono što bi trebalo da jedete za večeru, po njoj, treba da bude ono u čemu ćete uživati i što će vam prijati.

Foto: Pixabay

Pročitajte još: Ako tek sada PEČETE PAPRIKE lakše ćete ih očistiti ako uradite SLEDEĆU STVAR

Treća opcija: vegeterijanski obrok sa proteinima i složenim ugljenim hidratima

Meredit Prajs, dijetetičar vegeterijanac, uglavnom za večeru jede veliku salatu (miks zelenila, paradajz i krastavce sa laganim dresingom u maslinovom ulju i balzamiko sirćetu), dva do tri komada pečenog tofua, a sa strane pomfrit od pečenog slatkog krompira, uz veliku čašu vode.

Po preporukama ovog dijetetičara, napravite izbalansiran obrok kada birate šta bi trebalo da jedete za večeru, i to će smanjiti želju za drugom hranom jer ćete već uneti sve što je potrebno: i proteine, i ugljene hidrate, i zdrave masti.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.