· · Коментара: 0
исхрана

Шта јести за ВЕЧЕРУ? Имамо ТРИ ОПЦИЈЕ према препорукама стручњака

Када је реч о вечери, преједање може довести до лошег спавања, а због оброка који вас не засити можете да пожелите још хране,

1603273592_Depositphotos_6404981_s-2019.jpg
Фото: Депосит

Да не бисте лутали, ево шта би требало да једете за вечеру, по препорукама дијететичара.

Прва опција: Избалансиран избор поврћа, протеина, житарица и здравих масти

Дијететичар Натали Ризо препоручује да у своју вечеру укључите поврће, протеине, житарице и здраве масти, што ће вам помоћи да останете сити и избегнете грицкање касно увече. По њеним препорукама, оно што би требало да једете за вечеру треба да буде на једном тањиру, и то пола да буде поврће, четвртина протеин, а четвртина скроб или скробно поврће.

Прочитајте још: Тајне СПАНАЋА: Здрав је, али крије једну ЗАМКУ коју морамо да знамо

Foto: Deposit

Она је навела и грилованог лососа са киноом и грилованим поврћем, и чинију поврћа са смеђим пиринчем и тофуом као главне примере. Здраве масноће могу да буду укључене, и то док се припрема поврће на екстра девичанском маслиновом уљу или ако се дода авокадо.

Друга опција: Једите што разноврсније, нека буде свега

Иако такозвани „оброк из једног лонца” добро дође, дијететичар Кетрин Рејнер охрабрује људе да укључе више од једне врсте хране у вечеру. Ако њу питате шта би требало да једете за вечеру, добићете одговор да слободно можете јести макароне са сиром, и то као додатак уз, на пример, пилетину или лососа са броколијем. Саветује и да насецкате јабуке, попијете млеко и уживате.

Она каже и да, уколико желите да поједете бургер или торту или шта год вам се једе, то слободно и урадите. Тако, уколико са менија ресторана поручите најздравије јело, па дођете кући и жудите за још хране, онда је требало одмах да поручите шта сте хтели. Оно што би требало да једете за вечеру, по њој, треба да буде оно у чему ћете уживати и што ће вам пријати.

Foto: Pixabay

Прочитајте још: Ако тек сада ПЕЧЕТЕ ПАПРИКЕ лакше ћете их очистити ако урадите СЛЕДЕЋУ СТВАР

Трећа опција: вегетеријански оброк са протеинима и сложеним угљеним хидратима

Мередит Прајс, дијететичар вегетеријанац, углавном за вечеру једе велику салату (микс зеленила, парадајз и краставце са лаганим дресингом у маслиновом уљу и балзамико сирћету), два до три комада печеног тофуа, а са стране помфрит од печеног слатког кромпира, уз велику чашу воде.

По препорукама овог дијететичара, направите избалансиран оброк када бирате шта би требало да једете за вечеру, и то ће смањити жељу за другом храном јер ћете већ унети све што је потребно: и протеине, и угљене хидрате, и здраве масти.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.