Oglas
· · Komentari: 0

Obratite pažnju NA OVE DETALJE kada kupujete stvari u ONLAJN prodavnicama!

Uobičajeno je osećati nedoumice kada je u pitanju onlajn kupovina predmeta koje ne možete videti uživo

1657642103_ecommerce-g4e25c2013_640.jpg
Foto: Piksabej
Oglas

Na kraju, teško je istinski saznati kvalitet onlajn odeće preko ekrana računara ili pokušati da zamislimo kako će određena odeća izgledati na našem telu. Dakle, važno je obratiti pažnje na detalje kako ne biste upali u zamke e-trgovine.

Pročitajte još: Uz pomoć ovog trika parfem će se zadržati na vašoj koži: Mirisaćete ceo dan, bez obzira na visoke temperature

Obratite pažnju na ove stvari pri sledećoj kupovini: 

1. Budite pažljivi kada je boja modela u pitanju 

Verovatno ste već videli primer u onlajn prodavnicama koje prodaju isti komad odeće u nekoliko boja. Da bi se izbeglo trošenje novca na izradu različitih fotografija, vrlo je uobičajeno da prodavci različite opcije predstavljaju sa istim modelima. U ovim slučajevima koriste istu sliku i digitalno menjaju boje. Boje koje su promenjene u fotošopu, nisu verne onim bojama kako to izgleda uživo i mogu biti mnogo "drečavije" nego uživo.  Stoga, da biste bili sigurni u tačnu nijansu, najbolje je pogledati fotografije ostavljene na recenzijama potrošača.

2. Za štampane odevne predmete potražite fotografije na kojima je model okrenut na stranu (animal print pogotovo)

Nije iznenađujuće što veliki brendovi imaju profesionalce koji su isključivo odgovorni za šare. Prava je umetnost da uzorci izgledaju savršeno na odeći. Na kraju, oblikovanje, sečenje i šivanje treba da se lepo podudaraju i prate šare.  U idealnom slučaju, uzorak treba da izgleda kontinuirano, kao da odeća nije imala rezove.  Da biste videli da li je štampana odeća dobrog kvaliteta, pažljivo proverite slike gde su modeli bočno. Pošto moraju da prate zakrivljenost tela, strane odevnih predmeta mogu biti jedan od „najzahtevnijih“ delova i često ukazuju na to da li je otisak dobro urađen ili ne.

3. Proverite stvarnu veličinu aksesoara 

Uglovi fotografija u onlajn prodavnicama mogu biti prilično obmanjujući, a to se uglavnom dešava sa aksesoarima. Kao rezultat, dovoljno je samo da model ima tanji vrat, na primer, da bi ogrlica izgledala duža nego što zaista jeste. Prstenje i ostali komadi nakita mogu izgledati mnogo veći onlajn nego što su u prirodi, a za to onaljn prodavci koriste razne trikove.  Ali postoji  odličan trik za kupovinu aksesoara na mreži: proverite mere navedene u opisu proizvoda i koristite komad papira da nacrtate stvarnu veličinu dragog kamena, priveska, pa čak i minđuša. Na ovaj način možete bolje da zamislite da li će dodatak biti veliki, mali ili će biti tačno onako kako očekujete.

5. Obratite pažnju na tabelicu mera

U idealnom svetu, bilo bi lepo kada bi veličine XS, S, M, L, XL bile standardizovane. Ali istina je da svaka prodavnica ima svoju tabelu veličina. Neki brendovi čak stavljaju veće mere u manje brojeve, tako da se kupci osećaju dobro kada isprobavaju „male“ veličine. Dakle, nemojte se oslanjati samo na numerisanje i uvek proverite tabelu veličina. Pre kupovine, uzmite mere i izaberite odgovarajuću veličinu za svoj tip tela.

6. Fotografije sa modelima su pouzdanije

Internet prodavnice obično predstavljaju svoje proizvode u ravnom položaju (kada se objekat fotografiše odozgo na čvrstoj površini). Fotografije na kojima vidimo proizvod "sam" mogu biti optimalne za proveru svakog detalja komada. Ali, da biste što bolje vizuelizovali kako će odevni predmet izgledati na telu, potrebno je osloniti se na fotografije sa modelima. U slučaju da osoba nema oblik tela sličan vašem, pogledajte u komentarima da proverite fotografije kupca. 

 

 

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBKU

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas