Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
занимљивости

Како је ПИЦА спасила живот ОВОМ ЧОВЕКУ? Брза храна није увек лоша по здравље

Када лојални потрошач Александар Кирк није наручио пицу из свог омиљеног ресторана чак 11 дана, особље пицерије је дигло узбуну!

1647972533_pizza-g36bd7c42a_640.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Кирк Александар из Орегона, био је лојални потрошач пице из познатог ланца пицерије "Доминос". Толико лојалан да када није наручио пицу скоро две недеље, особље ресторана се забринуло. Ова забринутост, кажу власти, вероватно је спасила Александров живот.

Прочитајте још: ПОСЛАТА У САМОУБИЛАЧКУ МИСИЈУ: Лајкина судбина била је јасна од почетка, а ево шта нисте знали о првом псу у свемиру

Сара Фулер, генерални директор Домино'са у тој области рекла је да је Александар био редовна муштерија и да је наручивао пицу сваки, или сваки други дан. Толико су запослени навикли на његове наруџбине, да су почели да се шале међусобно и да их зову "Киркова наређења". Али након неколико дана без Александрове наруџбине и након што су и возачи приметили да нису имали испоруку на његову адресу, подигла се узбуна. 
 

Када је проверила базу података ресторана, Фулер је открила да је прошло 11 дана од Александрове последње наруџбине. У недељу ујутру, Фулер је замолила једног од достављача да посети Александра, за кога су комшије рекле да ретко напушта свој дом. Али када је достављач стигао у Александрову кућу, знао је да нешто није у реду. Светла су била упаљена и ТВ је радио, али Александар није дошао да отвори врата. Такође није одговарао ни на позиве, када је позвана хитна помоћ. 
Како је саопштила шерифова канцеларија, заменици су чули човека који је „дозивао помоћ из куће” када су стигли на лице места. Када су ушли у кућу, затекли су Александра, који наводно пати од тешких здравствених проблема, коме „треба хитна медицинска помоћ“. Шерифова канцеларија похвалила је особље ове пицерије на брзом реаговању и рекли су да ко зна шта би се десило да нису реаговали и колико би прошло након би неко дошао да укаже помож Кирку. 

Да ли га је спасило особље ресторана или његова лојалност, ово је прелепа и истинита прича о међусобном поверењу и људскости. 

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas