Ове необичне бизнис идеје су људима донеле милионе
Замислите да вам неко каже да је зарадио милионе продајући камење као кућне љубимце, или да је од обичној сајта направио платформу за оглашавање на којој један пиксел (једна тачкица) кошта на десетине хиљада долара . Делује сулудо, зар не?
Док већина људи тежи сигурним и провереним бизнис идејама, постоје и они који уоче простор за напредак (и профит) тамо где га други не виде. Необичних, неочекиваних и наизглед бесмислених идеја које су својим креаторима донеле баснословне приходе има на десетине, а свака је генијална на свој начин. И наравно, итекако профитабилна.
"Кућни каменчићи"
Једне априлске вечери 1975. године Гери Дал је био на пићу са друштвом, слушајући приче о томе како њихови кућни љубимци захтевају много пажње и бриге, лињају се и праве проблеме по кући. Пошто је саслушао њихове жалопојке, Гари се нашалио и рекао како би за све њих идеалан кућни љубимац био камен, јер не захтева никакву негу.
Ова шала се Гарију толико допала да је он одлучио да покрене свој бизнис и продаје "љубимце - кућне каменчиће", лепо упаковане у кутију. Већ у октобру те исте године продаја је планула, а дневно је Гари продавао око 10.000 каменчића, од којих је сваки коштао по 4 долара. Укупно је од своје идеје он зарадио око 6 милиона долара.
Сајт са "мачећим" мимовима
Почетком 2007. године ИТ стручњак Ерик Накагава имао је јако тежак дан: рокови на послу су га притискали, радио је прековремено, а стрес га је разарао. Замолио је своју другарицу Кари Унебасами да му пошаље нешто што ће га развеселити. Као одговор је добио неколико фотографија мачака са натписима који су имали штампарске грешке.
Ерик и Кари су се толико смејали овоме да су одлучили да покрену сајт који ће бити посвећен "мачећим" мимовима и да га назову I Can Has Cheezburger. Домен је постао толико популаран да је већ у мају те исте године имао 1,4 милиона прегледа. Још 2 месеца касније, у јулу 2007. године, Накагава гаје продао за невероватних 2 милиона долара.
(РТ)