· · Коментара: 0
ЗДРАВА ИСХРАНА

Дневна исхрана са 12 ОБРОКА спречава озбиљне болести и продужава живот (СПИСАК)

Потребно је да у исхрану додате прехрамбене производе како бисте себи пружили најбоље шансе за уживање у дужем и здравијем животу

1598965095_hrana.jpg
Фото: депоситпхотос

Дневна исхрана је план прехране који подразумева максимално конзумирање воћа, поврћа, пасуља, интегралних житарица и орашастих плодова, а смањује унос меса, млечних производа, јаја и прерађене хране.

Прочитајте још: Пазите на линију и сазнајте које ВОЋЕ има НАЈНИЖИ удео шећера

Овај начин исхране помаже вам у спречавању болести срца, дијабетес и рак. Са боровницама удвостручује се број ћелија у телу које се боре против рака и вируса, док ланеним семенима се снижава крвни притисак и исхраном богатом влакнима, што за резултат има спречавање ризика од тешких болести.

Фото: деспоситос

1. Три порције пасуља, попут леблебија, сочива, црног пасуља, пасуља, тежак (тежина: 130г куваног пасуља, 60г хоумса). Препун влакана, фолата и фитата, пасуљ може помоћи у смањењу ризика од можданог удара, депресије и рака дебелог црева.

2. Порција бобичастог воћа попут грожђа, боровница, малина, купина (тежина: 60 ​​г свеже, 40 г сушене). Њихове антиоксидативне особине могу заштитити од карцинома, појачати имуни систем и смањити когнитивни пад.

3. Три порције другог воћа, укључујући авокадо (тежина: 1 средње воће, 40 г сушеног). То су фантастичан извор влакана и препуни су витамина.

4. Порција крстастог поврћа као што су броколи, кељ, рукола, карфиол (тежина: сецкани 3-80г). Крстасто поврће садржи обећавајући антиканцерогени агенс, сулфорафан, који такође може заштитити ваш мозак и вид и управља дијабетесом типа 2.

Фото: деспоситос

5. Две порције зеленила, нпр. Лиснато зеленило, салата (тежина: 60г сировог, 90г куваног). Зелени имају својства у борби против рака, смањују ризик од глаукома и могу помоћи у спречавању можданих удара и болести срца.

6. Две порције другог поврћа, нпр. Нелиснатог поврћа (тежина: 50г). Они су фантастичан извор влакана и препуни су витамина и хранљивих састојака.

7. Једна порција семена лана 1 кашика млевене. Ланено семе је богат извор омега-3 масних киселина, корисно против рака дојке и простате, контролишући холестерол и снижавајући висок крвни притисак.

Прочитајте још: Мерите своју храну: Ово су сви БЕНЕФИТИ КОНТРОЛЕ ПОРЦИЈА

8. Једна порција орашастих плодова и семенки (тежина: 30г ораха, 2 кашике ораховог маслаца). Бразилски ораси могу смањити холестерол, ораси имају највиша антиоксидативна својства, а храна са високим садржајем фитата, попут семена, игра улогу у бољој густини костију.

Фото: деспоситос

9. 40 минута енергичног вежбања, укључујући обављање кућних послова, ходање, јогу, пливање (време: 90 мин умерено. Ово одржава здраву телесну тежину, јача имуни систем, помаже у спречавању високог крвног притиска и побољшава сан.

10. Једна порција зачинског биља и зачина ¼ кашичице куркуме или другог. Куркума смањује упале, а друге биљке и зачини могу побољшати хроничне здравствене проблеме, попут рака, артритиса и Алцхајмерове болести.

11. Три порције интегралних житарица попут овса, смеђег пиринча, тестенина од интегралног брашна, квиноје, хлеба (тежина: 100г житарица, 1 кришка хлеба). Чини се да смањују ризик од срчаних болести, дијабетеса типа 2, гојазности и можданог удара.

12. Пијте воду, зелени чај, биљни чај (1.750мл дневно или 5 великих чаша). Недовољно пиће повезано је са болестима срца, плућним поремећајем, болестима бубрега, УТИ и смањеном имунолошком функцијом.

Ако само поједете сву храну са списка, осећаћете се сито, али у просеку ћете имати око 1.250-1.500 калорија дневно, за целих 500 калорија мање него што људи обично једу.

Прочитајте још:  Више малих корака довешће вас до циља, само будите УПОРНИ И ИСТРАЈНИ! Зато почните са ВЕЖБАЊЕМ већ данас

Они који су на биљној исхрани морају да узимају додатак Б12 (који се углавном налази у животињским производима), јер је то од виталног значаја за здраво нервно ткиво, функцију мозга и производњу црвених крвних зрнаца. Препоручује се узимање 50мцг дневно или доза од 2000мцг једном недељно.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.