· · Number of comments: 0

Примените ових ПЕТ ЈЕДНОСТАВНИХ САВЕТА ПРЕД СПАВАЊЕ И КИЛОГРАМИ ЋЕ СЕ ИСТОПИТИ: До савршене линије без гладовања

Ако почнете са практиковањем ових савета, брже ћете изгубити вишак килограма

1663673448_kinga-cichewicz-kqDEH7M2tGk-unsplash.jpg
Фото: Unsplash

Било би тако сјајно да постоји магични штапић којим би килограми нестали сами од себе, али нажалост, чињеница је да док не "пробушимо кашику", променимо лоше навике, и не кренемо са тренирањем, тешко да ћемо имати линију о каквој смо маштали.

Али, постоје и неке ствари које можемо да урадимо, не захтевају посао, гладовање и дијете, а на дуже стазе заиста нам могу помоћи да изгледамо онако како смо одувек желели.

Наиме, познато је да сан "лечи", а као такав идеалан је и за скидање килограма. Заправо, поједина истраживања су показала да особе које спавају ноћу по 8 сати губе и двоструко више телесне масноће од оних који спавају 5 сати или мање иако су унели исту количину калорија.

Међутим, одређене рутине такође могу помоћи да убрзате процес, а ево шта би требало да вам пређе у навику уколико желите да се ратосиљате досадног "вишка".

Млечни производи

Уколико попијете чашу млека или јогурта пре спавања помоћи ће вам да не осећате глад пре одласка на спавање, а у току ноћи оваква врста производа биће храна за ваше мишиће, пише Азра.

Уколико изградите мишиће имаћете и бржи метаболизам а самим тим и трошење калорија ће се убрзати.

Расхладите собу

Пре него што се одлучите да је време за кревет обавезно излуфтирајте и расхладите собу, а смањена температура ће вам помоћи да лакше утонете у сан.

Посветите време себи

Сви ми јурцамо и ретко нађемо времена за себе и свој мир. Неретко се дешава да одлазимо у кревет под стресом, напети што није добро. Зато је савет да пред спавање издвојите макар петнаестак минута које ћете потрошити само на оно што вама прија.

Било да је то читање књиге, рутина неге, топла купка... на вама је, а сан ће вам након тога дефинитивно бити квалитетнији.

Јога

Иако се годинама воде полемике о томе да ли је боље вежбати ујутру и увече, за сада стручњаци више нагињу ка томе да избегавате тешке физичке активности пред одлазак у кревет.

Нема алкохола

Алкохол је са разлогом на листи забрањених производа када кренете са редуковањем исхране. Међутим, иако ће вам можда помоћи да лакше заспите, ваш сан неће бити квалитетан управо због количине шећера који сте унели, а који се ваше тело мучи да раствори.

Не смемо заборавити ни на огромну количину калорија коју уносите само једном чашом омиљеног пића, па је овако нешто ипак најбоље да прескочите када желите а смршате.

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.