· · Коментара: 0
МЕНОПАУЗА

Три намирнице које не ГОЈЕ, а идеалне су за ХОРМОНЕ: Ужина савршена за жене у МЕНОПАУЗИ

Менопауза је период у животу жене када долази до промана у хормонском балансу, метаболизам се углавном успорава, долази до наглих промена расположења, али се повећава ризик од гојазности.

1643054125_91dcd727c7ef3c42f1ed246f391531644720a8c3.jpg
Фото: Sutterstock

Са доласком менопаузе право је време размислити у променама навика када је реч о исхрани и физичкој активности, како бисмо сачували физичко и ментално здравље, али и жељену фигуру тела.

Један од највећих фактора гојазности јесте конзумирање нездраве хране за ужину, попут чоколада, слаткиша, чипсова, газираних и слатких напитака итд. Ова храна је пуна шећера, вештачких арома, хемикалија, садржи превише соли и неповољно утиче и на здравље и лепоту.

Прочитајте још: Смањују знојење, регулишу хормоне и ублажавају симптоме: ТРИ биљке које помажу у МЕНОПАУЗИ

Имајући то у виду, представљамо вам три здраве грицкалице које су савршен избор за период менопаузе.

Орашасти плодови

Орашасти плодови су савршен извор енергије јер су богати протеинима. На пример, ораси садрже омега 3 масне киселине и одлични су за вашу косу и кожу. Бразилски ораси су одлични за хормоне, кожу и против старења.

Такође, бадеми су одличан извор протеина - садрже витамин Е и богати су калцијумом и магнезијумом. Лешници су такође сјајан извор протеина и влакана.

Отприлике се препоручује шака орашастих плодова, најпре бадема, док бразилски орах је доољан у количини један до два плода.

Семенке бундеве

Семенке бундеве су пуне квалитетних уља која ће помоћи вашим зглобовима, подстаћи функционисање мозга, а такође су пуне магнезијума, калцијума и цинка. Осим за грицкање, семенке бундеве можете користити и у разним јелима, попут салати или чорби.

Суво воће

Сушено воће садржи пуно шећера, па је важно да да га једете у малим количинама. Сушене шљиве су на пример одличне за варење и борбу против затвора. Можете увек имати мало сушеног воћа у торби како бисте ужинали нешто здраво и слатко.

Иако наведене намирнице такође могу бити калоричне, оне су свакако бољи и здравији избор од крофни, колача, чипса и кекса.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.