· · Number of comments: 0
FINALE IZBORA

Pet kandidata za Auto godine u Srbiji 2020.

Novinarski žiri bira između "reno klija", "pežoa 208", " opel korse""folksvagena T-krosa", "mercedesa - E klase hibrid D"

autogodine-srbija-2020-4.jpg
Foto:AAN

Tradicionalni Izbor srpskog automobila godine 2020. koji bira Asocijacija automobilskih novinara Srbije ulazi u završnu fazu.

Pet finalista, kandidata za ovu prestižnu titulu, bilo je proteklog vikenda na jednom od poslednjih testova novinarskog žirija a za lokaciju je izabrana "baza" u Nemenikućama na Kosmaju.

Foto:AAN

Specijalizovani novinari su imali priliku da isprobaju vozila na auto-putu, magistralnom i brdsko-planiskom drumu ali i u zatvorenoj vožnji na poligonu.

 

Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju i NEMA CENU: Ima ih samo 4 na svetu, a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO)

 

- I ove godine kandidati su veoma izjednačeni pa žiri neće imati ni malo lak posao. Sledi sabiranje utisaka, ocena kandidata da bi uoči Sajma automobila u Beogradu, koji počinje 19. marta, žiri trebalo da donese konačnu odluku - kaže predsednik ovogodišnjeg žirija Aleksandar Tucaković.

Foto:AAN

iri će ove godine, pored Automnobila godine, proglasiti i ekološko vozilo 2020. kao i nagradu za najboljeg "pi-ara" u našoj auto-industriji. Biće dodeljena i specijalna nagrada "Ivan Katunac" za najbolji tekst i fotografiju iz oblasti auto-industrije.

Ovogdišnji žiri čine Aleksandar Tucaković, predsednik (RTS), Dragan Milutinović predsednik Asocijacije automobilskih novinara (RTS), Petar Živković generalni sekretar Asocijacije ("Novosti"), Mladen Radulović (Kurir), Aleksandar Uglješić (D-moušn), Vladica Šljivić (Plam rejs) i Miljan Terzić (Auto Bild).

Titulu je prošle godine osvojio "pežo 508".

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.