Oglas
· · Komentari: 0

Oglasio se predstavnik Krisa Pejna: Dilema u vezi sa snimkom koji je obišao svet je rešena (VIDEO)

Nakon što je svet obišao snimak sa Filmskog festivala u Veneciji, a na kome se mnogima učinilo da je pevač Heri Stajls pljunuo glumca Krisa Pejna, oglasio se predstavnik glumca

Oglas

Filmski festivan u Veneciji još uvek traje, a okupio je veliki broj poznatih ličnosti iz sveta filma. Kako to često biva mnoge događaje obeleže i neprijatnosti, a jedna takva umalo da se dogodi i sada.

Nakon održane premijere filma "Don't Worry Darling", na društvenim mrežama se pojavio snimak koji je ubrzo obišao svet. Naime, navodno je pevač Heri Stajls pre nego što je seo na mesto pljunuo Krisa Pejna, zvezdu filam "Zvezdane staze" koji je sedeo na mestu do njega. Na snimku se ne vidi jasno, ali je sve zbunila reakcija glumca.

Međutim, u izjavi za Varieti, predstavnik Pejna za medije negirao je da je Stajls uradio tako nešto, nazivajući to "smešnom pričom" i rezultatom čudne onlajn iluzije koja je dovela do ovakvog mišljenja.

- Ovo je smešna priča, potpuna izmišljotina.  Rezultat je interneta koji stvara iluzije, vara i dopušta glupa nagađanja. Samo da bude jasno, Hari Stajls nije pljunuo Krisa Pajna. Između ova dva čoveka postoji samo poštovanje i svaka druga sugestija očigledan je pokušaj stvaranja drame koja jednostavno ne postoji - objasnio je predstavnik za medije.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas