· · Komentara: 0
ishrana

Kako da sačuvate liniju tokom zime? Moguće je

Zima je period kada unosimo više kalorija nego inače, što može negatvino da se odrazi na naš organizam.

1608648016_Depositphotos_167937702_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Kako da održite zdrav način života i tokom hladnih dana?

Topli napici

Iskoristite hladno vreme da se ugrejete napicima. Preporučuje se da voćne čajeve zamenite zelenim čajem, koji je bolji i najviše efekta ima ukoliko je kupljen u prodavnicama zdrave hrane i biljnim radnjama. Ovaj čaj pročišćava organizam i poznat je kao odličan saveznik u borbi protiv kalorija i kao sredstvo koje leči visok krvni pritisak, a svakako će vas ugrejati i ispuniti i tu značajnu funkciju.

Pročitajte još: Ovih pravila se tokom dijete ne morate pridržavati

Voće i povrće je nezaobilazno
Sveže voće i povrće bi trebalo da se nađe na vašem redovnom meniju, kako zbog vitamina koje sadrže, tako i zbog toga što sprečavaju gojenje. Šejkovi su odličan izvor vitamina kako zimi, tako i leti, a kombinacije koje možete praviti pomoću običnog blendera su bezbrojne. Kako bi vaš organizam optimalno reagovao na voće koje unosite, izbjegavajte da teže voćke poput narandži ili banana jedete kasno uveče. Najbolje je da ovu vrstu namirnica konzumirate ujutru ili oko podne.

Pripazite na začine i dodatke jelima

Bogata praznična jela mogu biti zdrava ukoliko vodite računa o količini koju pojedete, i začinima koje koristite. Obroke je najbolje da podelite u nekoliko manjih, sa pauzom između svakog od tri do četiri sata.

Pasulj, grašak i leblebija su tipična zimska jela koja će obezbediti dovoljnu količinu proteina.

Kurkuma, đumbir i cimet su odličan izbor zdravih začina koji će vaša jela učiniti izuzetno ukusnim. Osim što će dobro začiniti vaše jelo, stimulisaće varenje, dati vam energiju i obuzdati apetit.

Ne zaboravite proteine

Meso je najčešći izvor proteina, ali postoje i mnoge druge alternative koje možete praktikovati zimi ukoliko to do sada niste činili.

Pročitajte još: Najbolja ZIMSKA dijeta koja topi masne naslage: Dozvoljeno je testo i nikada niste GLADNI!

Fizička aktivnost

Uvedite šetnje ili treninge koji će vaše telo i duh održati u kondiciji tokom zimskih meseci. Kvalitetan trening ne podrazumijeva samo teretane, tegove i naporne treninge. Kalorije možete izgubiti i brzim hodanjem ili svakodnevnim pešačenjem. Načini su raznovrsni, samo je potrebno da se pokrenete na vreme.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.