Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Занимљивост

Да ли знате у коју "шкоду" се уграђивало СМРЕКОВО ДРВО? (ФОТО)

Произведено је само 4.016 примерака пик-ап возила "фелиција фан"

200428-The-SKODA-FELICIA-Fun-2.jpg
Фото:"Шкода"
Oglas

Чешка фабрика "Шкода" прославља ове године 125 лета од оснивања.. Током целе ове године из "Шкоде" подсећају на богату и славну прошлост.
Тако је сада у фокус доспео модел пик-апа, врсте возила које је почетком девете деценије прошлог века било веома ретко на друмовима Европе. Модел "шкода фелиција фан" представљена је у марту 1995. године и била је право освежење у понуди на аутомобилском тржишту.

Упечатљива жута боја модела у комбинацији са називом јасно је стављала до знања да је ово забаван сапутник за слободно време. Власници овог модела су посебно ценили практичан ентеријер јер се, за само неколико тренутака, двосед могао трансформисати у четворосед. До августа 2000. године произведено је укупно 4.016 аутомобила овог модела који су данас јако тражени и цењени међу љубитељима класичних аутомобила.

Фото:"Шкода"

Чешки произвођач је доказао да чак и комерцијално возило може поседовати одређени шарм.
Вероватно је највеће изненађење код модела "фелиција фан" било у њеној унутрашњости. Иновативна идеја склопивог и клизног преградног зида и два сигурносна седишта нашла се у аутомобилу серијске производње и била је много више од само новог футуристичког изгледа. Рафинирана механика, позната као „парти трик“ уграђена је у стандардну опрему модела. Када се задња седишта поставе, дубина утоварног простора који је био прекривен смерековим дрветом, смањује се са 1.370 на 850 милиметара.

Прочитајте још: Био је један од најомиљенијих аутомобила бивше СФРЈ, више се не производи, али је даље на нашим путевима (Фото/Видео)

Међуосовинско растојање је било 2.450 милиметара, дужина  4.245 мм, ширина 1.680 мм и висина 1.465 мм. Купци су могли да бирају између три четвороцилиндрична мотора: поред дизел мотора запремине 1.896 ццм и излазне снаге од 64 КС, у понуди су била и два бензиска мотора: 1.3-литарски излазне снаге од 68 КС и 1.598 цц са 75 КС излазне снаге и максималном брзином од 163 км/х.

Прочитајте још: Звали су га жаба, ружно паче, коза, а ми смо му тепали СПАЧЕК (Фото/Видео)

Комбинована потрошња 1.6-литарског мотора је била око 7.3 литара на 100 километара. 
Од октобра 1995. до августа 2000. године, с производне траке фабрике у Врцхлабí сишло је 4.016  "шкода фелиција фан" аутомобила. 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas