Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Електормобили

Да ли је водоник гориво будућности? Тојота је прешла шест пута од Земље до Месеца и назад и доказала да ЈЕСТЕ

"Тојотино" возило на хидроген, са горивим ћелијама мираји" показало све квалитете и у реалним условима вожње

toyota-mirai.jpg
Oglas

Да ли је водоник гориво будућности? Судећи по резултатима које у условима свакодневне експлоатације прво "Тојотино" возило на водоник, које уз помоћ горивих ћелија добија електричну енергију која га покреће,"мираји" остварило - јесте.

Прочитајте још: Никад виђено до сада: Нова "шкода октавија" већа и боља него икад (Фото)

Наиме, једна од највећих немачких компанија за пружање такозване услуге "заједничке вожње, је прешла својом флотом "тојота мирајиа" више од пет милиона километара при чему у атмосферу није испуштен ни грам загађења!

За две и по године ова компанија је својим аутомобилима прешла шест и по удаљености од Земље до Месеца и натраг, па је то постала најкоришћенија флота "тојота мираји" на свету. 

- Електрична возила с горивним ћелијама, као што је "тојота мирјаи", постала су важан стуб за нас захваљујући својој поузданости. Омогућили су пружање удобних вожњи безбројним путницима, испуштајући у околину само водену пару - истиче Јан Хофман, директор и  и суоснивач "Клевер шатла".

Ова сарадња покренута је септембра 2017. с почетних 20 "тојота мираји" у Хамбургу, а њихова флота нарасла је на 45 возила у неколико градова у Немачкој. Кроз ово раздобље, нису биле потребне никакве поправке, нити замена делова, осим редовног одржавања. 

Прочитајте још: Уместо отрова из ауспуха само водена пара!

У "Тојоти" разумљиво прате ове резултате.

- Искуство стечено са пређених пет милиона километара говори нам да су возила с горивним ћелијама већ сада савршено погодна за свакодневну употребу“ - каже Фери М.М. Фрацз, директор "Тојота мотор Европе" у Берлину, и наглашава: - Нисмо имали никаквих техничких кварова, а несмањене перформансе горивних ћелија, с пређених до 180.000 километара по возилу до сада, демонстрирају зрелост и трајност "Тојотиног" система горивних ћелија“.

Прочитајте још: Наруџбине већ почеле: Огромно интересовање за "Тојотину" љуту папричицу (Фото/Видео)

"Тојота мираји" представљена је 2014. године, а у продаји у Европи је од 2015. Могу је наручити и физичка и правна лица. Као луксузно возило са четири појединачна седишта, ова лимузина нуди путницима максималну удобност, уз највишу могућу пажњу према околини захваљујући погону који не емитује ништа штетно у околину. Захтева само водоник као гориво, који се претвара у електричну енергију у горивним ћелијама, а која затим покреће електромотор снаге 113 кW (154 КС). Тиме се ствара само водена пара. С једним резервоаром горива  прелази до 500 километара, а доливање водоника траје мање од три минута.

Касније ове године, друга генерација Мираија креће у производњу у Јапану и донеће још већи домет, уз веома атрактиван нови дизајн. 

Фото:Промо

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas