· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Да ли банана заиста утиче на губитак килограма?

Нутрициониста открива.

1608721626_Depositphotos_12187338_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Дефинитивно можете укључити банане у своју исхрану а да се не бринете да ћете покварити свој план мршављења.

Банане су веома хранљиве и помажу организму на различите начине. Оне су заиста пуне калијума – око 375 милиграма по банани.

Прочитајте још: Све почиње ујутру: Поштујете ова правила током доручка и вишак килограма вас неће бринути!

– Овај минерал делује у сарадњи с натријумом, како би контролисао равнотежу течности у телу – каже Тамсин Јордан, нутрициониста, који додаје да повећање уноса калијума може помоћи снижавању крвног притиска.

Банане су, такође, препуне витамина Ц, који помаже имунолошком систему тела

– Поред тога, витамин Ц неутралише слободне радикале, чиме се смањује ћелијско оштећење, што помаже одлагању старења коже – каже Јордан

Прочитајте још: Богат је угљеним хидратима, а идеалан за мршављење: Посебно се конзумира током зиме

Хранљива вредност
Једна мала, зрела банана има око 112 калорија. Састоји се од 0,85 грама протеина, 26,4 грама угљених хидрата, 2 грама влакана и 0,3 грама масти. Такође је богата витаминима и минералима, попут калијума, фосфора, магнезијума, витамина Ц и фолата.

Витамин Ц је добар и за кожу, јер штити ћелије од оксидативног стреса, подржава производњу колагена и побољшава хидратацију коже. Ако волите зелене банане, ваша црева могу и те како имати користи од њих, јер садрже резистентан скроб.

Како тачно банане утичу на губитак килограма?

– Постоји заблуда да воће које садржи угљене хидрате није идеално за мршављење – тврди Јордан.

Воће може бити одлична храна за мршављење.

Прочитајте још: Ових правила се током дијете не морате придржавати

– Уместо да се фокусирате на то да не користите уопште угљене хидрате у исхрани, а покушавате да смршате, само их редукујте. Иако конзумирање банана неће директно довести до губитка килограма – јер  исхрана никада није толико једноставна  – објашњава Јордан.

Слатки укус овог воћа задовољава жудњу за шећером

Садржај влакана у банани омогућава споро ослобађање глукозе у крви, што заузврат помаже у контроли апетита и чини да се дуже осећате ситим.

Прочитајте још: Конзумирање ових НАМИРНИЦА у једном оброку се не препоручује!

Када причамо о ужини, Јордан препоручује конзумирање хране у пару. Њен стручни савет гласи: упарите храну која садржи угљене хидрате с оном која је богата протеинима или здравим масноћама. Дакле, у случају банана, добра опција је да их спојите са кикирики путером.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.