· · Коментара: 0
ВИТКЕ

Палента дијета: Идеална количина калорија, а стомак пун (ЈЕЛОВНИК)

Дијета са палентом је за кратко време достигла глобалну популарност, а њена значајна предност је и у томе што је прилично јефтина.

1630916156_Depositphotos_240438326_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Палента се обично прави од жутог кукурузног брашна, али нећете погрешити ни ако га замените белим.
Уколико се питате како је могуће да се смрша уз паленту, одговор је врло једноставан.

Прочитајте још: Ротациона ДИЈЕТА за септембар: Килограми се топе без гладовања (САТНИЦА)

Осим тога, палента дословно "пуни" црева захваљујући богатом садржају влакана која упијају воду, набубре и стварају дуготрајан осећај ситости.

Сто грама куваног кукурузног брашна садржи само 70 калорија, али ако у паленту не додајете пуномасни сир, кајмак, сланину...

Једна шоља жутог кукурузног брашна садржи око 8,5 г влакана, што је чак 34 одсто од препорученог дневног уноса за жене и 22 одсто за мушкарце. Познато је да влакна поред многих других здравствених предности, подстичу и здраво мршављење, јер се њиховом конзумацијом регулише пробава, а с обзиром на то да дају дуготрајан осећај ситости спречава се преједање.

Прочитајте још: Дијета којом се губе килограми и спречавају НАДУТОСТи гасови (ЈЕЛОВНИК)

За мршављење је оптимално да се дневно унесе око 1.500 калорија па са палента дијетом тај план нећете нарушити.

Понедељак

Доручак: 100 г паленте, шоља нискомасног јогурта и један краставац

Ручак: 100 г паленте, 50 г младог сира и један парадајз

Вечера: 100 г паленте, шоља кефира

Рецепт за паленту
За припрему 100 г паленте потребне су две шоље воде, со, два јаја и две кашичице сусама. У посољену воду која је прокључала додајте паленту, брзо мешајте да се не угрудва и умешајте свеже разбијена јаја. Када је палента спремљена додајте две кашичице благо препеченог сусама.

Уторак

Доручак: 200 г паленте, шоља нискомасног јогурта и један краставац

Ручак: 200 г паленте, 50 г младог сира и један парадајз

Вечера: 100 г паленте, шоља кефира

Среда

Доручак: 200 г паленте, шоља нискомасног јогурта и један краставац

Ручак: 200 г паленте, 50 г младог сира и један парадајз

Вечера: 200 г паленте, шоља кефира

Прочитајте још: ПАСТА дијета: Поштујте ДВА правила, једите шпагете и МРШАВИТЕ (ЈЕЛОВНИК)

Четвртак

Доручак: 200 г паленте, шоља нискомасног јогурта и један краставац

Ручак: 300 г паленте, 50 г младог сира и један парадајз

Вечера: 200 г паленте, шоља кефира

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.