· · Number of comments: 0

Како да у једном дану припремимо оброке за целу недељу? Ови производи би били идеални

Да ли бисте желели да трошите мање времена и новца на вечеру, али ипак немате времена да кувате свакод дана након посла?

1663939484_pot-g536b7ec28_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

Постоји решење које би могло да вам помогне. Да ли сте некада припремали оброке унапред? Припрема оброка је једноставно процес припреме и кувања свих већине јела за недељу у једном дану, обично недељом или било ког другог дана у недељи када имате највише времена.

Прочитајте још: Најбољи и најгори начини за чување хране у фрижидеру и замрзивачу: Заборавите на кутије од сладоледа

Ако се све припреми унапред, не морате да бринете о припреми било чега током целе недеље. Уместо тога, имаћете фрижидер пун појединачних састојака или комплетних рецепата који су спремни за употребу. Када уложите неколико сати у том дану који одаберете као дан за припрему оброка, током недеље ћете да имате више времена за породицу и пријатеље након посла или друге активности којима бисте да се посветите. Такође ако покушавате да смршате или да се једноставно храните здравије, један од најбољих начина да то урадите је да кувате више оброка код куће. На овај начин имате потпуну контролу над врстама и количинама састојака, а подела оброка у појединачне посуде које су спремне за послуживање такође може да помогне у контроли порција.

Која је храна најбоља за припрему оброка? Иако се већина намирница може користити за припрему оброка, постоје неке које су боље од других.

  • Цело воће: јабуке, крушке, поморанџе, шљиве, брескве, трешње, банане
  • Чврсто свеже поврће: шаргарепа, карфиол, броколи, прокулица, паприка, љута паприка, купус, јицама, целер
  • Смрзнуто поврће: броколи, кукуруз, грашак, карфиол, шаргарепа, прокулице, тиквице, паприке и мешано поврће
  • Тврђе лиснато зеленило: кељ, зелена салата
  • Скробно поврће: кромпир, слатки кромпир
  • Цела зрна: киноа, смеђи пиринач, хељда, јечам, спелта
  • Махунарке: сочиво, пасуљ, грашак
  • Орашасти плодови и семенке: бадеми, ораси, пекани, индијски орашчићи, семенке бундеве, сусам, чиа семе, ланено семе
  • Протеини: пилетина, млевена ћуретина, комади говедине и свињетине, тофу, јаја, делимично обрани сир

Прочитајте још: Сјајан ТРИК: Ево како да вам се макароне и пиринач не залепе током кувања

Постоје основни кораци за кување свега што ћете јести током недеље:

  • Изаберите дан за припрему
  • Направите план
  • Направите листу намирница

БОНУС ВИДЕО

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ
 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.