· · Коментара: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Кафа је ипак НАЈЗДРАВИЈИ напитак са кофеином? Ево која пића са кофеином су ОПАСНА ПО ЗДРАВЉЕ

Уколико вам је за нормално дневно функционисање неопходан кофеин, ипак га потражите само у кафи...

1626818812_Depositphotos_3667530_s-2019.jpg
Фото: Депоситпхотос

Кофеин не може имати лоше последице по зрдавље уколко се добија природним путем, а управо су листови чаја и зрна кафе природно богати кофеином. Међутим, када се кофеин вештачки ствара и убризгава у пића, може постати крајње нездра и опасан, потврдила је недавна британска научна студија.

Прочитајте још: Дехидрирање је опасно, али превише ВОДЕ још ОПАСНИЈЕ!

Доносимо вам списак са неколико напитака богатих кофеином који су нездрави за наш организам.

Енергетска пића

Енергетска пића садрже висок проценат шећера, око 54 грама, а таква количина шећера подстиче гојазност и лоше утиче на пробаву. Наиме, Циљ енергетских напитака је да особа која их конзумира унесе у организам велику количину кофеина.

Прочитајте још: Цеца Ражнатовић се појавила у белој хаљини, а онда све изненадила одговором (ФОТО)

Ипак, неприродне количине кофеина и шећера нису здраве за наш организам нити нам на здрав начин подстичу енергију. Уместо испијања енергетских напитака уносите у организам целовиту храну и витамин Б.

Газирана пића

Један од најнездравијих кофеинских напитака су управо газирана пића, а безалкохолна пића богата кофеином представљају двоструку претњу здрављу. Осим што садрже огромне количине шећера, такође су богата и кофеином. Испијање таквих напитака може негативно утицати на биолошки ритам ако се пију након 17 сати. Осим тога, газирана пића могу изазвати и хиперактивност.

Прочитајте још: Пријанка Чопра направила скандал на Вимблдону: "Заправо сам у неверици због таквог недостатка манира и васпитања"! (ФОТО/ВИДЕО)

Спортска пића

Кофеин може помоћи и у вежбању па се због тога често додаје и у спортска пића. Треба напоменути да мале количине кофеина током вјежбања неће представљати проблем. Али, ако особа унесе превише кофеина у организам, то може изазвати убрзани срчани ритам и повишен крвни притисак.

Уз то, велике количине кофеина могу узнемирити желудац. Све ове нуспојаве негативно утичу на перформансе пре и током вежбања.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.