· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Желите витко тело као МАДОНА: Ово је њен начин исхране

Мадонина дијета је врло једноставна, здрава и доноси дуготрајан губитак килограма

1604776139_madona.jpeg
Фото: YоуТубе принтсцреен /тхеyтребел

Иако има 62 године, популарна певачица има савршену линију. Овај режим исхране специјално за Мадону је направио њен лични тренер и нутрициониста. 

Прочитајте још: Меланија ЗАСЕНИЛА америчке изборе! У пола ноћи ИЗГЛЕДА САВРШЕНО, комбинација о којој ће се причати (ФОТО)

Занимљиво је да су Мадонина највећа слабост слаткиши. Зато јој је дозвољено да, с времена на време, превари дијету са мало посластица.

Ово дефинитивно није брза дијета, али је здрава и дуготрајна. Са њом за седам дана можете изгубити тек 1 килограм. Треба да имате на уму да је ово најпрепоручљивији начин мршављења, посебно уколико желите да задржите нову линију. Мадонина дијета има основно правило – масти, протеине и угљене хидрате задржите у односу 30:30:40.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@марлyнортиз @цоацхјсалас #qуарантине #рехаб

А пост схаред бy Мадонна (@мадонна) он

Угљени хидрати морају бити сложени (поврће, воће, интегралне житарице), а не “брашнасти”, лошији (бели хлеб, бели пиринач, пржени кромпирићи, шећер, тестенина, колачи…). Масти су обавезне, јер смањују осећај глади, стимулишу рад мозга и дају вам осећај задовољства. На кофеин заборавите, а да би сте одржали здрав однос (масти, протеини, угљени хидрати), једите пуну шаку протеина, а угљених хидрата дупло више. Преливе за салате и уља користите умерено.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мадаме ❌ хас то маке а ливинг! 💰🎤💰 #мадамеxтхеатре #леграндреxпарис

А пост схаред бy Мадонна (@мадонна) он

Пример менија

Доручак –тост са два беланцета и једним јајетом; јабука, наранџа или крушка
Ручак – пилећа или ћурећа прса у сендвичу са хлебом од интегралних житарица и мало мајонеза.
Вечера – једна порција протеина (риба, пилећа прса или крта јунетина), много поврћа, мала порција тестенине од интегралних житарица и пола малог печеног кромпира.

Прочитајте још: Трик Клеопатре: Синди Крафор открила тајну своје лепоте

Што се тиче вежби, требаће вам много – сат времена сваки дан. Најидеалније би било да 45 минута радите аеробне вежбе, попут ходања, пливања или вожње бициклом и 15 минута анаеробних вежби – тренинг са отпором, дизање тегова или веслање на машини. Пилатес и јога такође чине чуда за ваше тело и осећај благостања. Уколико не можете ићи у теретану или немате тегове, можете радити било које вежбе, али цео један сат, сваки дан.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.