· · Number of comments: 0
Edicija

"Zoe rivijera" će sama zakočiti ako pešak iznenada istrči na kolovoz

Limitirana serija "Renoovog" elektromobila se diči najnaprednijom opremom

reno-zoe-naslovna.jpg
Foto:"Reno"

Francuska kompanija "Reno" nedavno je predstavila limitiranu seriju svog bestselera u kategoriji električnih automobila. Edicija "zoe rivijera" u eksterijeru nije pretrpela izmene, ali je zahvaljujući sasvim novoj boji "najt blu" ("noćna plava") prepoznatljiva na prvi pogled.

Pročitajte još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?

Ekskluzivnosti doprinose i sasvim novi naplatci od lake legure "sejdon dijamant" od 16 inča.

Foto:"Reno"

Kupci mogu da biraju da li će u unutrašnjosti vozila imati "mornarsko plavu" ili "pesak-sivu" boju. I komandna tabla je u sasvim novoj boji - svetloplavoj.
Naravno, ono što je posebno u ovoj seriji je i oprema vozila. Tu je novi "Izi-link" sa ekranom ("tač-skrin") dijagonale 9,3 inča, sa "park asistencijom"  i sa zadnjom kamerom.

Pročitajte još:Ovaj auto pamti reči, pokrete, dodire...Neki put nije loše ni kad vam “zaigra mečka“ (Foto)

"Zoe" sada ima i "aktivnu asistenciju" za kočenje u slučaju nužde, koja ima i funkciju prepoznavanja pešaka. Ovaj sistem je aktivan pri brzini automobila od sedam do 80 kilometara na čas. Sistem prepoznaje i bicikliste.

Ako sistem detektuje opasnost od sudara upozoriće vozača alarmom i porukom na ekranu!

Za to je zaslužna kamera smeštena na vrhu vetrobranskog stakla, ali i radar koji se nalazi ispod prednje ukrasne "rešetke" (naravno, kako je reč o elektromobilu, "zoe" nema hladnjak). Ako sistem detektuje opasnost od sudara upozoriće vozača alarmom i porukom na ekranu. Ukoliko vozač ne reaguje sistem će sam zaustaviti vozilo i sprečiti koliziju.

Foto:"Reno"


"Reno zoe" je jedan od najprodavanijih električnih automobila u Evropi. Ima domet sa jednim punjenjem baterije i do 400 kilometara. Početna cena, na većini evropskih tržišta je oko 30.000 evra.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.