· · Komentara: 0
LEĐA

Ako vas bole leđa ovo je ŠEST vežbi koje možete da radite na poslu

Ukoliko radite od kuće i sedite za računarom, vaša fizička aktivnost je minimalna i uskoro će vas zaboleti leđa.

1624363816_ledjaDepo.png
Foto: Depozitfoto

Ipak, to ne znači da bi trebalo da tražite neko dodatno vreme da bi išli u fitnes centar ili duge šetnje. Da se vežba, može i od kuće i to sedeći, i to u pauzu dok radite za kompjuterom.

Redovno praktikujte predloženih šest vežbi, koje će vam pomoći da ojačate mišiće stomaka i sprečite krivljenje kičme koje je prvo u nizu posledica načina života koji podrazumeva mnogo sedenja.

Pročitajte još: SPREMITE SE ZA LETO! Efikasne vežbe sa TEGIĆIMA koje zatežu leđa, stomak i ruke

Nisu, ipak, samo to posledice sedećeg načina života. Nedostatak fizičke aktivnosti po pravilu vodi u razvoj dijabetesa, srčanih problema i lošeg rada bubrega... Sedenje u stolici po osam sati dnevno, pet dana u nedelji, dovodi do ukočenosti tela, skraćenja mišića i bolova u zglobovima.

Savijanje i opružanje
Sedite bez oslanjanja na naslon stolice. Rukama se držite za rukohvate. Savijte spojene noge i privucite kolena ka grudima, a zatim ih opružite. Ponovite vežbu od 10 do 20 puta.

Lakat-koleno

Ispravite kičmu ne oslanjajući se na naslon stolice. Dlanove stavite na potiljak. Podignite desno koleno ka grudima, a levi lakat priljubite uz desno koleno. Vratite se u početni položaj. Ponovite 15 puta naizmenično suprotan lakat -suprotno koleno.

Rotiranje trupa

Sedite na ivicu stolice sa razdvojenim nogama. Ruke opružite u ravni ramena. Nagnite trup blago ka napred i desnom rukom zamahnite ka levom stopalu dok ga ne dodirnete. Vratite se u početni položaj, pa levom rukom zamahnite ka desnom stopalu. Uradite 20 ponavljanja za svaku stranu.

Pročitajte još: PLANK vežba zaludela svet: 5 minuta dnevno u jednoj pozi i za 14 dana zategnuto telo!

U stranu

Sedite na ivicu stolice, kičmu držite uspravno. Oslonite se rukama na rukohvate. Nagnite telo u stranu, oslanjajući se na jedan sedalni mišić. Spojite noge i podignite kolena ka grudima. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu naginjući se na drugu stranu. Uradite od 10 do 20 ponavljanja za svaku stranu.

Koleno na grudi

Dok sedite ispravite kičmu, ne oslanjajući se na naslon stolice. Stopala su na podu, razmaknuta u širini kukova. Podignite desno koleno ka grudima i istovremeno uvucite stomak. Prilikom podizanja stavite ruke na potkolenicu da biste što bolje istegli donje trbušne mišiće. Ponovite vežbu 20 do 30 puta naizmenično podižući levu i desnu nogu.

Pročitajte još: Jedna, ali vredna: Preskakanje konopca je najbolja vežba

Podizanje na ruke

Sedite bez oslanjanja na naslon. Rukama se držite za rukohvate. Koristeći snagu ruku podignite zadnjicu. Ostanite u tom polažaju od 15 do 20 sekundi. Vratite se u sedeći položaj pa ponovite vežbu još tri puta.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.