· · Number of comments: 0

Smanjuju anksioznost: 3 prirodna načina da se izborite sa STRESOM

Ovo su 3 načina da smanjite stres u toku dana

1660558321_pexels-andrea-piacquadio-3755761.jpg
Foto: Pexels

Većina živi jako brzim i uzburkanim životom, te je stres postao svakodnevnica mnogima od nas. Kada je prisutan, on stvara bujicu hormona o doprinosi osećaju anksioznosti.

Kada se ovakve nagle promene dese u organizmu, ona slabe imunitet i pshički umaraju čoveka, te da je potrebno izboriti se sa njima na što bolji i efikasniji način. To je najbolje uraditi tako što ćete u svou dnevnu rutinu ubaciti određene navike koje bi trebalo ponavljati.

Uzimajte prirodne suplemente

Ćesto u borbi protiv stresa ljudi konzumiraju određene tablete da bi se smirili. Međutim, nemojte ih uzimate na svoju ruku.

Kao zamenu za tabete, pokušajte suplementima i uz zdravu ishranu da ojačate svoj imunitet, tako da se lakše i brže izbori sa stresom. Predlažemo vam da najpre proverite krvnu sliku i u savetu sa lekarom uzmete neopohodne suplemente, to može biti vitamin C, vitamin B , folna kiselina koji jačaju imunitet tako da organizam postane jak.

Fizička aktivnost

Svakodnevna fizička aktivnost može biti odlična za prirodno otklanjanje stresa i osećaja anksioznosti. Takođe pomaže u opuštanju celog organizma, a pritom znate da ste uradili nešto dobro i za vaš fizički izgled.

Tokom treninga telo otpušta hormone sreće koji nas relaksiraju i čine da se osećamo bolje u svojoj koži, ali i jačaju naše samopouzdanje. Pritom će svakodnevna fizička aktivnost poboljšati kvalitet vašeg sna, koji često pada usled stresnih situacija.

Pročitajte još: Obratite pažnju šta svakodnevno konzumirate: Ovih PET napitaka izazivaju glavobolju

Kontrolišite unos kofeinskih proizvoda

Većina se oslanja na kofein kako bi pregurali dan. međutim kofein vas zapravo može učiniti još nervoznijim, te će se anksioznost koju osećate takođe povećati. Tako da je važno kontrolisati unos kofeina i minimalizovati ga u svakodnevnici kako bi se osećali bolje.

Kofein podstiče lučenje hormona stresa već nakon sat vremena od popijenog napitka i može stvoriti dodatan osećaj anksioznosti ako se uzima u velikim količinama. Radije mu pronađite alternativu u zdravim navikama kao što su čajevi!

BONUS VIDEO:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.