· · Komentara: 0
ZANIMLJIVO

Za svaki TIP LIČNOSTI postoji CAKA: Najefikasniji način da ostavite ŠEĆER i SLATKIŠE

Tokom praznika većina nas preteruje kada je hrana u pitanju, a naročito pri konzumaciji slatkiša i svih tih prazničnih slatkih đakonija.

1641573620_woman-g3b1aeb63c_1280.jpg
Foto: Piksabej

Ipak, preterano konzumiranje šećera može dovesti do zdravstvenih problema. Međutim, i slatkišima možete stati na put, samo ako imate jaku volju, a ove cake vam mogu to i olakšati.

Izaberite plan koji se slaže s vašim tipom ličnosti i konačno recite zbogom šećeru.

Pročitajte još: Tajna je u PSIHOLOŠKOJ DIJETI: Kako da se rešite kilograma koje ste "zaradili" tokom PRAZNIČNIH GOZBI?

Impulsivne osobe

Mnogi spoljni faktori utiču na naš izbor namirnica koje konzumiramo u toku dana. A najčešće, za šećerom i slatkišima posegnemo onda kada smo pod stresom. Kada sledeći put osetite „napad gladi“, zastanite i zapitajte se zašto želite nešto slatko? Da li ste tužni, dosadno vam je ili vam sustižu obaveze?

Kada postanete svesni želje za slatkišima, bolje ćete osmisliti i načine kako da izađete na kraj s tom žudnjom. Na primer, zapisujte svaku želju za slatkim ili u tim trenucima, popijte šolju čaja ili čašu vode.

Volite da planirate

Ostavljanje šećera može biti težak zadatak, a kada shvatite šta možete a šta ne smete da jedete, već ste na pola puta. Ukoliko volite da organizujte, isplanirajte svoje obroke dan pre.

Nosite u torbi užinu, poput iseckanih šargarepa, celera ili orašastog voća. Tako ćete uvek pri ruci imati hranljiv i zdrav obrok u slučaju da ogladnite.

Lako odustajete

Izbegavanje šećera ne znači da treba zauvek da ga se odreknete, naročito ukoliko volite slatko. Jednom nedeljnu obradujte sebe poslasticom poput parčeta torte, sladoledom ili keksom. Ovako će vam lakše pasti izbegavanje šećera a i duže ćete istrajati, bez odustajanja.

Vodite se onim: „Sve ili ništa“

Da li ste tip osobe koji kada otvori čokoladu pojede sve i ne može da se suzdrži? Za početak, pre donošenja odluke da ne jedete šećer, iz doma izbacite sve što bi vas moglo naterati na „greh“.

U početku, izbegavajte i voće. Sve dok ne dovedete zavisnost od šećera pod kontrolom, izbegavajte sve namirnice koje ga sadrže, pa makar i u prirodnom obliku.

Više volite slano?

Možda mislite da ne volite toliko slatko, ali šećer se krije i u slanišima. Kečap, sosevi, umaci, dresinzi za salate, peciva, pica, testenina, pomfrit - sve ove namirnice sadrže skrivene šećere koji dovode do zavisnosti.

Ukoliko žudite za ovakvom hranom, to takođe znači da ste zavisni od šećera. Stoga, informišite se o namirnicama koje konzumirate i koliko šećera one zapravo sadrže.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.