· · Number of comments: 0
ДИЈЕТА

Волите храну која гоји? Сада исто то можете јести, али у ЗДРАВОМ ОБЛИКУ

Модерно време је донело брзу храну за коју сви знају да гоји, сужава артерије и није здрава. Постоји још намирница које се често налазе на трпези, а које треба бацити, јер урушавају здравље.

Depositphotos_18082633_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Ове намирнице, не само да гоје, већ и урушавају здравље чак и када се на први поглед чини да нису штетне

Прочитајте још: Није исто имате ли 20 или 60: Прочитајте ЈЕЛОВНИК који одговара вашим годинама

Нутриционисти често кажу да је довољно да човек избаци из исхране све што је бело и смршаће. Међутим, то би значило и да не треба пити млеко или јогурт, а изузетно су здрави.

Замените га медом
Фото: Депозитфото

1. Бели шећер

Поред тога што уништава зубе, шећер и гоји. Сва храна којој се дода бели шећер може да се једе у већој количини него што је то потребно, па људи често добијају масну јетру. Бели шећер треба заменити жутим или медом, јер је једна кашичица на дан довољна одраслом човеку.

Масна јетра се добија од белог шећера.

2. Пахуљице

Прерађена зрна житарица имају висок садржак додатог шећера, па их треба избегавати иако су најједноставнији и најбржи доручак. Треба јести само праве житарице, попут овсене каше, које нису заслађене и садрже влакна.

Једите само куван кромпир
Фото: Депозитфото

3. Помфрит

Кромпир је здрав, али не пржен у уљу, већ само куван или у рерни. Не само што је калоричан него и се поједе у већим количинама него кувани.

4. Пица

Уколико није домаћа, пица је једно од најнездравијих јела, јер се прави од високо рафинирааног теста и прерађеног меса. Веома је калорична и треба је избегавати или правити здраву верзију.

Хлеб и пецива имају много конзерванса и богати су нездравим трансмастима, а пица је калорична.

5. Сладолед

Купљени сладолед има много шећера и изузетно је калоричан. Сладолед од свежег воћа направљен у кухињи може да се једе.

Најбоље је пити воду
Фото: Депозитфото

6. Пецива

Хлеб и пециво не треба јести у великим количинама, јер се праве од рафинираног брашна и масти које су богате нездравим трансмастима. Имају доста конзерванаса и калорија.

Прочитајте још: Пре сваког оброка попијте чашу воде и гледајте како се килограми топе

7. Сокови

Куповне сокове трева потпуно избацити из употребе, јер је у већини случајева декларација "лажна", а број калорија се односи на 100 грама, а не на литар пића.

Сви сокови гоје.

Не треба претеривати ни са домаћим соковима који се разблажују водом. Најбоље је пити воду или појести воће, јер се цеђењем бацају влакна која су најздравији део.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.