· · Number of comments: 0
DIJETA

Volite hranu koja goji? Sada isto to možete jesti, ali u ZDRAVOM OBLIKU

Moderno vreme je donelo brzu hranu za koju svi znaju da goji, sužava arterije i nije zdrava. Postoji još namirnica koje se često nalaze na trpezi, a koje treba baciti, jer urušavaju zdravlje.

Depositphotos_18082633_xl-2015.jpg
Foto: Depozitfoto

Ove namirnice, ne samo da goje, već i urušavaju zdravlje čak i kada se na prvi pogled čini da nisu štetne

Pročitajte još: Nije isto imate li 20 ili 60: Pročitajte JELOVNIK koji odgovara vašim godinama

Nutricionisti često kažu da je dovoljno da čovek izbaci iz ishrane sve što je belo i smršaće. Međutim, to bi značilo i da ne treba piti mleko ili jogurt, a izuzetno su zdravi.

Zamenite ga medom
Foto: Depozitfoto

1. Beli šećer

Pored toga što uništava zube, šećer i goji. Sva hrana kojoj se doda beli šećer može da se jede u većoj količini nego što je to potrebno, pa ljudi često dobijaju masnu jetru. Beli šećer treba zameniti žutim ili medom, jer je jedna kašičica na dan dovoljna odraslom čoveku.

Masna jetra se dobija od belog šećera.

2. Pahuljice

Prerađena zrna žitarica imaju visok sadržak dodatog šećera, pa ih treba izbegavati iako su najjednostavniji i najbrži doručak. Treba jesti samo prave žitarice, poput ovsene kaše, koje nisu zaslađene i sadrže vlakna.

Jedite samo kuvan krompir
Foto: Depozitfoto

3. Pomfrit

Krompir je zdrav, ali ne pržen u ulju, već samo kuvan ili u rerni. Ne samo što je kaloričan nego i se pojede u većim količinama nego kuvani.

4. Pica

Ukoliko nije domaća, pica je jedno od najnezdravijih jela, jer se pravi od visoko rafiniraanog testa i prerađenog mesa. Veoma je kalorična i treba je izbegavati ili praviti zdravu verziju.

Hleb i peciva imaju mnogo konzervansa i bogati su nezdravim transmastima, a pica je kalorična.

5. Sladoled

Kupljeni sladoled ima mnogo šećera i izuzetno je kaloričan. Sladoled od svežeg voća napravljen u kuhinji može da se jede.

Najbolje je piti vodu
Foto: Depozitfoto

6. Peciva

Hleb i pecivo ne treba jesti u velikim količinama, jer se prave od rafiniranog brašna i masti koje su bogate nezdravim transmastima. Imaju dosta konzervanasa i kalorija.

Pročitajte još: Pre svakog obroka popijte čašu vode i gledajte kako se kilogrami tope

7. Sokovi

Kupovne sokove treva potpuno izbaciti iz upotrebe, jer je u većini slučajeva deklaracija "lažna", a broj kalorija se odnosi na 100 grama, a ne na litar pića.

Svi sokovi goje.

Ne treba preterivati ni sa domaćim sokovima koji se razblažuju vodom. Najbolje je piti vodu ili pojesti voće, jer se ceđenjem bacaju vlakna koja su najzdraviji deo.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.