· · Коментари: 0

Пет намирница које се не могу наћи на менију БИЈОНСЕ: Како светска звезда одржава беспрекоран изглед?

Познато је да највеће звезде воде рачуна о томе шта ће се наћи на њиховим свакодневним јеловницима

1683302900_aa89f01237d614b9af5e6493a4f5697dcb049e6e.jpg
Фото: профимедиа

Угљени хидрати, шећер и млечни производи само су неке од група намирница које, једна од најславнијих и најлепших жена данашњице избегава како би на прагу пете деценије изгледала задивљујуће.

Једна од најславнијих певачица данашњице, вишеструко награђивана Бијонсе, осим по свом вансеријском таленту, нашироко је позната и по свом изгледу. Поп звезда, упркос томе што улази у пету деценију и што, како је сама рекла, редовно вежба, она строго води рачуна о својој исхрани и о избору намирница. 

Власница бојних хитова са врхова топ листа широм света поборник је веганске исхране, те сходно томе стриктно избегава одређене групе намирница. 

1. Рафинисани угљени хидрати

Најлакши начин да се угојите јесте да свакодневно уносите рафинисане угљикохидрате  попут хљеба, пецива и колача од бијелог брашна. С друге стране, изостанак конзумирања угљикохидрата ускраћује организму неопходну енергију, може да иницира главобоље, лош задах и опстипацију.

Бијонсе не изоставља житарице од целог зрна, као и овсене колачиће.

2. Месо

Искључивање меса је стандард у вегетаријанској и веганској исхрани. Познато је да црвено месо може да изазове упале, утиче на скок холестерола и повећа ризик од срчаних болести.

3. Риба

Иако је пуна протеина и здравија од меса, риба садржи токсине попут живе која, ако се конзумира у већој количини, може да утиче на слух, вид и координацију.

4. Шећер

"Непријатељ број један“ када је реч о виткој линији је шећер. Поред тога, он је и велики "крадљивац“ енергије. Певачица искључује шећер из исхране, јер јој је енергија неопходна да би могла да изводи вратоломије на сцени.

5. Млечни производи

За оне који су нетолерантни на лактозу, ова промена изгледа лагано попут пера, али, љубитељи сира, јогурта и млека сигурно мисле другачије. Ипак, чак и привремено искључивање млечних производа из исхране може да донесе бројне бенефите. Уколико сте осетљиви на ову групу намирница, кад престанете да их једете, приметићете да се упални процеси ублажавају, нестаје надутост, кожа је лепша, а варење лакше.

Да би надокнадила калцијум и витамин Д, Бијонсе пије смутије од бобичастог воћа, зеленог лиснатог поврћа, бадемовог млека и протеина у праху.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.