· · Коментара: 0
ВИТКЕ

Покрените топљење САЛА: Избаците 7 намирница које саботирају мршављење

Дуго сте на дијети, доста сте смршали, али оних последњих, тврдоглавих десетак килограма никако да се решите?

1608802191_Depositphotos_139804428_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Време је да преиспитате свој јеловник. Постоји могућност да вам неке "здраве" намирнице блокирају мршављање...

На основу многих истраживања дошло се до закључка да храна коју сматрамо здравом, заправо може да саботира процес мршављења. Тачније, интолеранција на одређену храну може бити скривени узрок гојазности и, ако елиминишете намирнице које је изазивају, ослабићете и до пет килограма само у прве три недеље дијете!

Прочитајте још: ДИЈЕТА МАРИЈЕ ШЕРИФОВИЋ: Смршајте 3кг за седам дана (ВИДЕО)

Интолеранција на храну није исто што и алергија на храну. То је заправо низ физиолошких реакција које тело испољава када у њега унесете одређене намирнице.

Ово су симптоми
Надимање, гасови, малаксалост, отежано варење, нервоза, честе промене расположења, опстипација, лош тен, као и повећање телесне тежине, све су то тегобе којима обично не придајемо велики значај.
Неке намирнице само појачавају жељу за храном!

Велики број намирница које сматрамо здравим, могу бити окидачи за интолеранцију. То су, на пример, хлеб од целог зрневља, грчки јогурт, омлет од беланаца, сојино млеко... Ако ваше тело "не толерише" неке од или све ове намирнице, реаговаће тако што ће појачати жељу за храном, покренути упалне процесе и спречити топљење килограма.

Ових седам намирница појачавају глад

Постоји седам намирница које су се показале као најчешћи окидачи, а то су: млечни производи, јаја, соја, глутен, кикирики, кукуруз и шећер (и прерађени и вештачки заслађивачи).

Слатко је забрањено Фото: Пексел

Да бисте били сигурни да вам баш оне сметају, избаците их из исхране на три недеље. Ако приметите разлику, ако сте у те три недеље осетили побољшање - бинго! Открили сте узрок својих проблема!

Прочитајте још: Поједите 6 главица ПЕЧЕНОГ БЕЛОГ ЛУКА и гледајте шта се дешава у вашем телу у року од 24 сата!

Пример јеловника
Доручак: Дијетални шејк: кашика протеинаског праха биљног порекла (од конопље или интегралног пиринча), кашика биљних влакана у праху, до шоље замрзнутог шумског воћа, шоља воде или кокосовог млекаЈутарња ужина: јабука са кашиком путера од бадемаРучак: гриловани лосос, зелена салата зачињена лимуновим соком и маслиновим уљемПоподневна ужина: хумус са на штапићима исеченим краставцем и црвеном паприкомВечера: јагњећи котлети (до 200 г) печени у рерни, премазани сенфом и посути рузмарином, барена блитва, салата по избору

Овај дијетални план подељен је у три циклуса:

1 циклус - трансформација

Током прве три недеље елиминисаћете из исхране "озлоглашених" седам намирница - млечне производе, јаја, соју, глутен, кикирики, кукуруз и шећер.

Један оброк је замењен поврћним шејком.

Оброци ће се састојати од чистих протеина, здравих масти, угљенохидратних намирница које су богате влакнимаи поврћа без скроба. Један оброка је замењен дијеталним шејком.

Током ове три недеље губи се до пет килограма.

Прочитајте још: За мршављење, лош холестерол, крвне судове...Ево шта све лечи ЈЕЧМЕНА ВОДИЦА

2 циклус - прилагођавање

У наредне четири недеље ћете полако уводити проблематичну храну и тестирати тело. Ипак, најбоље је да и даље избегавате кукуруз, кикирики и шећер.

Сваке недеље уводите по једну намирницу.

Сваке недеље ћете изабрати по једну намирницу од престалих четири, и јести је четири дана у току недеље. Ако за то време не приметите никакве негативне реакције, ова намирнице је безбедна и можете је вратити у исхрану.

Током другог циклуса, мршавићете у просеку килограм недељно.

3 циклус - одржавање

Сврха последње фазе је да усвојите ове навике за цео живот и научите да препознајете сигнале које тело шаље. Преостале "проблематичне" намирнице можете да уводите једном у две недеље, током којих ћете тестирати како ваш организам реагује на њих. Слаткише и остале калоричне посластице можете да једете тек повремено.

Прочитајте још: Има 53 године, младолик изглед и здраву линију: За савршен изглед Џулије Робертс заслужна је "ГИ" ДИЈЕТА

Током трећег циклуса, можете да уведете и физичку активност. Почните са 10-ак минута лаганијег тренинга (брзо ходање), па постепено продужавајте за по пет минута.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.