· · Коментари: 0
ПЛАН

"Хјундаји" помера границе

Од "робо-таксија" до летећих аутомобила. Корејски гигант улаже 51,8 милијарди долара до 2025.

CES_Teaser_Press-Photo1.jpg

Компанија "Хјундаи мотор" намерава да постане један од водећих светских аутомобилских произвођача на пољу развоја и производње еколошких возила.

Прочитајте још: Трећа круна за "корсу" због изузетног односа цена - квалитет

Тренутно, у свом асортиману поседује еко моделе у свим сегментима, као што су: "јоник", "сонара", "нексо", КОНА (у варијантама хибрид, плаг-ин, елецтрик, зависно од модела).

Од лансирања претходног модела "јоник", 2016. године, у свету је продато више од 60.000 возила.

Али, "Hyundai Motor company" најављује инвестицију у висини око 51.8 милијарди долара, између 2020. и 2025. године, у нови стратешки план, који укључује улагање у "full electric" и "fuel cell" аутомобиле, аутономну вожњу, летеће таксије и услуге мобилности.

Назив тог плана је "Стратегија 2025 ", који има за циљ да се "Хјундаи" позиционира у прва три произвођача батерија и "fuel cell" аутомобила, са годишњом продајом од 670.000 електричних аутомобила, од којих 560.000 "full electric" возила и 110. 000 "fuel cell" аутомобила.

Циљ плана је да се електрификује већина нових модела до 2030. године, на кључним тржиштима, као што су САД, Европа и Кореја, док је на тржиштима у развоју попут Индије и Бразила тај план померен на 2035. годину.

Такође, у плану је потпуна трансформација паметних решења мобилности до 2025. године, која ће се дистрибуирати на два начина:

  • Услугама мобилности, које ће се огледати у персонализованим услугама и садржајима интегрисаним на једној платформи. У САД "Хјундаи" ће тестирати висок ниво аутономије возила за услуге "car sharing" и "роботакси". У Европи компаније ће се прво фокусирати на компаније које комбинују производе и услуге. У Кореји, Азији и Аустралији Хјундаи ће првенствено бити партнер локалним компанијама које се баве услугама мобилности.

  • Путем уређаја за мобилност, производња "Хјундаија" ће се проширити са аутомобила на авио такси, роботику и друге уређаје за мобилност. "Хјундаи" се фокусира на развој летећих аутомобила, који би могли постати комерцијализовани у скоријем периоду, поред најнапреднијих аутомобила са аутономним управљањем.

"Стратегија 2025" би требало да створи профитабилније пословање, са тржним уделом од 5,0 одсто у 2025. години на глобалном тржишту, у односу на 4,0 одсто у 2018. години.

- Планирано је проширење оперативне маргине на 8,0 одсто у 2025 .години, што је 2,5 одсто више у односу на прошлу годину. На овај начин ће се "Hyundai Motor Company" позиционирати међу најпрофитабилније произвођаче аутомобила на свету, каже се у саопштењу "Хјундаија Србија" достављеног "Новостима".

Фото: Хјундаи промо

"Хјундаи Србија" на домаћем тржишту може понудити све три верзије актуелног модела: "јоник електрик", "јоник хибрид" и "јоник хибрид плаг-ин". Половином 2020. године очекује се долазак модела "кона електрик" на тржиште Србије.

Модел "јоник" добитник је максималних пет звездица на Euro NCAP тесту. То је такође први аутомобил у свету који може да понуди три опције погона: "хибрид", плаг-ин хибрид и потпуно електричну верзију.

"Хјундаи кона" и "кона електрик СУВ" су заједно понеле награду "North American Utility Vehicle of the Year" коју додељује престижни жири удружења специјализованих медија за аутомобилску индустрију "North American Car, Utility and Truck". Ово је први пут да "Hyundai CUV" модел освоји награду у категорији "compact utility vechile".

Прогнозе и очекивања указују на додатни пораст потражње еко возила у наредном периоду, како на глобаном нивоу, тако и на нашем тржишту.

ПОСТАВИЛИ БРЗИ ПУЊАЧ У БЕОГРАДУ

"Хјундаи Србија" такође улаже напор у развој свести о еколошким возилима на домаћем тржишту. У складу са тим, постављен је брзи пуњач за електрична возила испред "Хјундаи центра" у Улици Милутина Миланковића који је доступан бесплатно свим власницима електричних и плаг-ин возила.

Прочитајте још: Немци крећу у ново освајање Јапана

Модел пуњача је "Terra 54 EV Charger 50 KW" са два прикључка "CCS-2 i AC", а произвођач је АББ. Поседује улаз од 400 V / 112А / 77КW @ 50 Hz. Једносмерна струја износи ДЦ, 150 - 500V, а наизменична 400 V.

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.