· · Коментара: 0
ЈЕДНОСТАВНО

Стручњаци откривају: Ово је ДИЈЕТА са којом ћете губити килограме док спавате!

Група доктора објашњава како на најбољи начин да искористите свој биолошки сат за мршављење.

1606304512_Depositphotos_173887202_s-2019.jpg
Фото: Депозит

С програмом мршављења у сну долазе његова два темеља: инсулинска одвојена исхрана и кретање у ритму биолошког сата.

Инсулинска одвојена исхрана

Начело инсулинске одвојене исхране може лако да се спроведе. Прави однос хранљивих материја за јутро, подне и вече, тајна је формуле виткости. Ујутру би требало конзумирати много угљених хидрата како би се добила почетна енергија за дан, у подне је на програму здрава мешана храна. За вечеру се полажу темељи за разградњу масти током ноћи. 

Прочитајте још: ДЕТОКС напитак! Избацује чак ДВА КИЛОГРАМА из организма у само једном дану

Много беланчевина у комбинацији с поврћем и салатама, не само да вас чине ситим, него и уводе процесе који вам омогућавају да мршавите и у сну

Хормони виткости могу да раде и узму потребну енергију из масних наслага. Између три оброка, по теорији цењених доктора, увек би требало да прође пет сати.

Међуоброци су најстроже забрањени!

Прочитајте још: Желите раван стомак? Тајна је у овим стварима

Само на такав начин између оброка може опет да падне ниво шећера у крви и да се заустави производња хормона дебљања, инсулина. У инсулинској одвојеној исхрани није пресудно само оно што једете него и када једете. Ваш ниво инсулина може пасти само ако између поједених оброка прође пет сати без иједног залогаја.

Кретање у ритму биолошког сата

Фото: Депозит

Ко зна када је која врста кретања прикладна, тај укључује “убрзавач” мршављења. Морате само да подстакнете сагоревање масти у динамичној свакодневици и вечерњим бављењем спортом.

Прочитајте још: Без ових намирница не можете да ИЗГУБИТЕ КИЛОГРАМЕ

Пакет састављен од вежби издржљивости, с тежиштем на метаболизму и вежби за изградњу мишића, биће непобедив. Рано вече је најприкладније за тренинг мишића, а оброк утемељен на беланчевинама помаже у изградњи мишића.

Прочитајте још: Идеално за скидање килограма: Вода са краставцем

Ефекат вежби којима се топи маст и поспешује изградња мишића траје целу ноћ. Посебно тренинг снаге важи за онај који има високо накнадно дејство сагоревања. Лезите што пре у кревет и спавајте дуго како би хормони мршављења имали довољно времена за свој марљив рад. Ноћно топљење масти може се још продужити лаганим тренингом пре доручка.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.