· · Коментара: 0

Зашто НИКАДА не би требало да спавате током полетања и слетања авиона?

ПРЕ него што покушате да спустите главу и заспите када ваш авион полети, можда ћете желети да сачекате док не будете у ваздуху

1651158009_flight-g16cb8b4d8_1280.jpg
Фото: Пиксабеј

Стручњаци су открили зашто никада не би требало да спавате током полетања и слетања, осим ако не желите да вас боли касније.

То је зато што промена притиска може изазвати пустош на вашим бубним опнама - узрокујући трајно оштећење.

Британски фармацеут Анђела Чалмерс рекла је за Екпресс: „Брза промена надморске висине утиче на ваздушни притисак у уху. Ово доводи до вакуума у ​​Еустахијевим цевима због чега се уши осећају зачепљеним и звуче тупо. Покушајте да не спавате током полетања и спуштања јер нећете гутати тако често и то може довести до зачепљених ушију."

Прочитајте још: Да ли је на слици МУШКИ ИЛИ ЖЕНСКИ ЛИК? Одговор је ЗБУНИО многе

Ако вам уши остану зачепљене, то може створити бројне здравствене проблеме. То укључује вртоглавицу, инфекције уха, оштећење бубне опне, па чак и крварење из носа и губитак слуха.

Остајући будни током полетања и слетања, путници могу да "пуцкају" ушима, што помаже да се изједначи притисак ваздуха на бубне опне.

Према МедлинеПлусу: „Гутање или зевање отвара Еустахијеву тубу и омогућава ваздуху да струји у средње ухо или из њега, што помаже да се изједначи притисак на обе стране бубне опне. Ако је Еустахијева цев зачепљена, притисак ваздуха у средњем уху је другачији од притиска на спољашњој страни бубне опне."

Прочитајте још: Травелланд СЕНЗАЦИЈА: Луксузни хотели на Ситонији на попусту до 30.4.

Такође не би требало да летите када сте болесни , јер то такође може утицати на ваше уши.

Том Трип, бивши ваздухопловни новинар и извршни директор у Боингу, рекао је „Једном сам летео из  Вашингтона у Лос Анђелес  док сам патио од веома благе прехладе. Нисам имао температуру и нисам се осећао посебно загушено. Међутим, моји синуси и унутрашње уво су имали великих потешкоћа да изједначе притисак при спуштању у ЛА. У ствари, једно уво се једноставно није прочистило и био сам скоро у сузама од мучног бола по слетању."

И заборави да се ослањам на прозор када желиш да спаваш током лета.

Стјуардеса је упозорила да се никада не треба ослањати на њега из прилично одвратног разлога.

Члан кабинског особља Линда Фергусон, која је радила у авио-компанијама 24 године, рекла је да је то био најпрљавији део авиона јер путници редовно кашљу и кију уз површину.

БОНУС ВИДЕО:

 
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.