· · Коментара: 0
ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ

РЕЧ СТРУКЕ: Ово су НАЈБОЉЕ АКТИВНОСТИ за особе склоне НАГОМИЛАВАЊУ килограма

Лекари често подстичу пацијенте да више вежбају и једу мање да би одржали здраву телесну тежину, а истраживачи су открили и врсте вежбања које су најделотворније за особе склоне гојазности.

1598342036_Depositphotos_86608098_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Према студији објављеној у часопису “ПЛОС Генетицс”, редовно џогирање најбоља је врста вежбања за спречавање гојазности.

Преостале активности које су ефикасне су: планинарење, ходање и одређене врсте плеса.

 Прочитајте још: Устаните из фотеље! Телесна неактивност убија ВАШЕ СРЦЕ

Истраживачи су до ових закључака дошли након што су затражили од 18.424 одрасле особе у Кини, узраста од 30 до 70 година, да бележе своје рутине вежбања. Затим су дневнике вежбања упоредили са генетиком појединаца.

Фото: Пиксабеј

Истраживачи су приликом спровођења студије користили пет различитих мера за мерење гојазности, укључујући индекс телесне масе, проценат масноће и мере струка и бокова да би утврдили које су вежбе најефикасније у спечавању гојазности. Већина ранијих истраживања бавила се искључиво индексом телесне масе.

Прочитајте још: МЕД бољи у лечењу ПРЕХЛАДЕ И КАШЉА од безрецептних лекова

Ако желите да џогирање, активност која је заузела прво место, постане део вашег живота, битно је да кренете полако.

Према речима тренера Роберта Хербста, особе које желе да џогирају требале би стално да се надограђују, тако да прво крену са ходањем и уз то у живот уведу и тренинге снаге како би изградили мишиће ногу.

Прочитајте још: Престаните да једете БЕЛИ ХЛЕБ и десиће се ТРИ ПРОМЕНЕ у вашем организму

“На почетку комбинујте џогирање и ходање брзином која вам одговара. Покушајте са интервалима који укључују три минута џогирања, односно лаганог трчања, након којих следи 30 секунди хода. Битно је да се задржите у зони ниских откуцаја срца”, каже Хербст.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.