Oglas
· · Komentari: 0
UMETNOST VOŽNJE

Žene, opustite se! Ovo su samo mitovi o uštedi goriva tokom vožnje automobila u koje MUŠKARCI slepo veruju

Muškarci uvek imaju neki savet više, ali neki saveti su na nivou mitova, posebno kada je reč o potrošnji goriva tokom vožnje

1633124826_Depositphotos_188131098_S.jpg
Foto: Depositphotos
Oglas

Žene možda nisu najbolji vozači, ali svakako da znaju i poštuju osnovna pravila vožnje i slušaju svoj automobil. Sa druge strane, muškarci su nesporno bolji vozači, ali uvek imaju i sve teorije o automobilima koje vole da pripovedaju posebno pripadnicama slabijeg pola.

Pročitajte još: Imaju posebnu simboliku: Deset prelepih imena za JESENJE BEBE

Donosimo vam tri mita o uštedi goriva tokom vožnje u koje muškarci slepo veruju, a koji su daleko od istine.

Rezervoar se puni dok je hladno

Ovaj mit se temelji na činjenici da je gorivo gušće kad je hladno pa ga treba sipati ujutro ili kasno uveče. Ipak, temperaturne razlike je gotovo nemoguće detektovati obzirom da je gorivo smešteno u ionako hladnim podzemnim rezervoarima. Zato sipajte kad hoćete i koliko hoćete. Nema uštede ako čekate jutro ili noć.

Pročitajte još: Ovo su frizure koje daju VOLUMEN: Ako imate TANKU KOSU, ošišajte se OVAKO (FOTO)

Povećan pritisak u gumama

Mnogi tvrde da je najbolje napumpati gume malo više kako biste maksimalno iskoristili svaki litar goriva. Ako su gume izduvane, to bi moglo smanjiti opštu delotvornost automobila u smislu potrošnje za 3,75 posto. S druge strane, prenaduvane gume su jednostavno opasne jer smanjuju prianjanje na tlo i kontakt sa ulicom što sigurno vodi do nesreće. Pratite smernice proizvođača i nećete imati problema sa vožnjom i trajnošću guma, ali u osnovi ovde nema uštede na gorivu.

Pročitajte još: Sedam zanimljivih ŽENSKIH imena koja su izvedena od BILJAKA

Rad na leru

Mnogi smatraju da paljenje automobila podrazumeva veliku potrošnju goriva pa ga zato ostavljaju da radi u mjestu misleći da tako manje troši. Jako pogrešno! Današnji automobili imaju specifične sisteme ubrizgavanja goriva koji su dizajnirani za postizanje maksimalnedelotvornosti i uopšte ne dopuštaju veliku potrošnju prilikom paljenja. U suštini, rad u mestu je mnogo skuplji. Ako se zaustavljate na kratko, bolje je da ugasite automobil.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas