· · Komentara: 0
ZDRAVE NAMIRNICE

Ujutru ODMAH otrčite do pijace! Proleće je idealno vreme za ZELENU DIJETU

Ova dijeta sastoji se od svih šarenih namirnice koje ćete ugledati na tezgama na pijacama...

1621613760_Depositphotos_72656569_s-2019.jpg
Foto: Depositphotos

Ukoliko se još uvek niste opredelili za dijetu, kojom ćete soje telo dovesti do savršenstva do leta, zelena dijeta je savršen izbor za vas. Ona je savršena za ovaj period u godini, kada su na tržnicama dominantno dostupne zelene namirnice, i voće i povrće.

Ukoliko odaberete ovu dijetu i dobro se pripremite za nju, rezultati neće izostati, a ujedno ćete dobiti priliku da promenite svoj način ishrane i zameniti sve nezdravo - zdravim...

Pročitajte još: Kakav BUM! Kim ima dečka koji OBARA S NOGU! Upoznajte novinara SiEnEn-a za kojim pate svi (FOTO)

Osim toga, ova dijeta vam daje dovoljno slobode za kreativnost pri odabiru obroka,. Naravno, kao i svaka dijeta i zelena dijeta ima dovoljno čvrsta pravila kojih se morate držati. Ukoliko odaberete ovu dijetu i dobro se pripremite za nju, rezultati neće izostati, a ujedno ćete dobiti priliku da promenite svoj način ishrane i zameniti sve nezdravo - zdravim.

Pročitajte još: Čaj od nane za lečenje akni? Bogat je antioksidansima i bori se protiv bakterijskih infekcija

Zelena dijeta sastoji se od voća, povrća i integralnih žitarica, tako da vitamini, minerali, vlakna i ostali važni nutrijenti uspešno oslobađaju organizam od toksina i omogućavaju zdravo mršavljenje.

Pravila zelne dijete

Svaki se dan jede po vrlo sličnom rasporedu, ali odabir i kombinacija namirnica je u potpunosti na vama. Potrebno se držati samo nekoliko važnih saveta:

Pročitajte još: Možda ne leči, ali masaža čini čudo za pluća

  • povrće mora biti sveže
  • povrće mora biti domaće, po mogućnosti iz ekološkog uzgoja
  • sve obroke pripremajte sami
  • sve obroke pripremajte neposredno pre konzumacije

Primer obroka

Odmah nakon buđenja popijte čašu sveže isceđenog voćnog soka.

Doručak - sveže voće, 1 porcija.

Pročitajte još: Postoje dokazi: Vežbanje nas čini mlađim

Užina - salata od svežeg povrća, 1 tost od integralnog hleba, povrćna supa ili čaša mleka.

Ručak - sveže povrće, krompir ili pirinač. 

Večera - mešana salata.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.