· · Коментара: 0
ГРИЦКАЛИЦЕ

Дијетални ЧИПС за мршављење - да ли је ово могуће? Да и веома је ЗДРАВ!

Направите сами чипс од крушака, спанаћа, јабука, шаргарепе, цвекле...

1597140091_Dijeta.png
Фото: Депозитфото

Могуће, ако правите га сами од свежег воћа и поврћа. За разлику од индустријских грицкалица домаћи чипс не подстиче гојазност него напротив - помаже да се решите вишка килограма. Он садржи минимум калорија и максимум витамина и минерала.

Прочитајте још: СРБИ чули и одмах РЕЗЕРВИСАЛИ: Овај хотел поседује СЕРТИФИКАТ КОВИД 19, а ево ШТА ТО ЗНАЧИ (ФОТО)

Прочитајте још: Ригорозна је и СУРОВА, али ефикасна: Спас је у ВОЈНИЧКОЈ дијети!

Можете да га грицкате где год пожелите - на послу, током шетње или испред телевизора. Ово је савршена ужина и за децу, и за одрасле - здрава, укусна и уопште није скупа.

Чипс од бундеве, цвекле и шаргарепе

Исеците бундеву, цвеклу или шаргарепу на што тање колутове (дебљине 1-2 мм) помоћу ножа за гуљење кромпира. Ставите колутове у једном слоју у плех обложен папиром за печење. Попрскајте колутове уљем и додајте зачине - со, бибер, оригано, мускатни орах итд.

Исеците на танке колутиће воће и поврће и попрскајте уљем.

Загрејте рерну на 150 степени. Убаците плех у рерну и пеците чипс током 20-25 мин. Након тога извадите плех и окренте колутове на другу страну. Вратите плех у рерну и пеците док чипс не постане хрскав.

Прочитајте још: У једном од омиљених летовалишта Срба ако испоштујете ОВАЈ УСЛОВ, резервација ће бити ЈЕФТИНИЈА

Чипс од крушке и јабуке

Огулите јабуке и крушке, извадите средину са коштицама и исеците воће на танке колутове. Ставите у једном слоју у плех обложен папиром за печење. Додајте цимет, мускатни орах или друге зачине.

Чипс се пече око 20 минута, па окрените воће.

Загрејте рерну на 180 степени. Убаците плех у рерну и пеците чипс током 20-30 мин. Након тога извадите плех и окренте колутове на другу страну. Вратите плех у рерну и пеците још 20 мин.

Прочитајте још: После ових биљних напитака ИЗГУБИЋЕТЕ СТОМАК и "осушиће" се масне наслаге

Чипс од спанаћа

Оперите и осушите листове спанаћа. Ставите их у једном слоју у плех обложен папиром за печење. Додајте со, бибер и босиљак. Загрејте рерну на 170 степени. Пеците чипс током 7 мин. Извадите плех. Сачекајте да се чипс охлади, затим пажљиво одвојте га од папира.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.