· · Коментара: 0
ВИТКЕ

Нутрициониста нуди идеалну дијету: Гладовање је тешко, одаберите ПОСНИ дан!

Пролеће је идеалан период да нешто предузмемо и задовољни дочекамо лето. Како да се вратимо у топ-форму ако смо склони гојењу или смо у претходном периоду “набацили” понеки килограм?

1620986314_Depositphotos_57726157_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Особе са сувишним килограмима најбоље знају колико је тешко смршати. За многе је то само сан. Медији и интернет свакодневно нас бомбардују садржајима о “чудесним” дијетама после којих се килограми не враћају, али покушајима да их се решимо у кратком временском периоду често збуњујемо организам, па жељени ефекти неретко изостану.

Прочитајте још: Мислили смо другачије, али ове намирнице имају више ШЕЋЕРА

Нутрициониста дијететичар Јасмина Ристивојевић каже да је један од ефикасних начина мршављења гладовање. Али то не значи да буквално ништа не једете.

Мада су многи стручњаци противници овако ригоризног начина “скидања” килограма, па саветују редуковану исхрану, уз минималан унос висококалоричних намириница, наша саговорница наглашава да је реч о добро познатој техници мршављења:

Посни дан
За оне који никада нису гладовали и којима ће ово можда тешко пасти, препоручује се постепено навикавање. Одредите један дан у недељи када ћете конзумирати само воће.
Једите воће препуно воде, а не банане и урме.

- Од давнина се зна да гладовање има изванредно позитиван утицај на опште стање и здравље организма. У различитим религијама оно се примењује кроз пост, као основни вид духовног и физичког прочишћења и јачања унутрашње снаге организма. Добро је гладовати, тако што ћете јести храну припремљену само на води и то првог, трећег, петог и седмог дана у недељи.

Прочитајте још: Воћни напици за мршављење: Храните се здраво и мршавите

Нутрициниста Јасмина Ристивојевић препоручује да се једе воће које садржи висок проценат воде, а не банане, урме, сушено воће... Добро је конзумирати цитрусе (лимун, поморанџу, грејпфрут, мандарину, киви), јабуку, крушку, али и свеже поврће. Дакле, уколико желите да се решите килограма, испобајте овај режим исхране.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ  

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.