· · Коментара: 0
ЗДРАВЉЕ

Победите депресију природним путем

Депресија није нешто о чему људи воле да причају, а у последње време се тешко и превазилази

1619530951_window-view-1081788_640.jpg
Фото: Пиxабаy

Уколико сте у депресији, следећи начини ће вам помоћи да се изборите са њом.

Прочитајте још: Ово су НОВИ СИМПТОМИ корона вируса: Ако вам шаке и стопала изгледају ОВАКО, хитно код лекара!

1. Вежбајте

Иако можда некада нећете желети да устанете из кревета, а камоли да вежбате, физичка активност је један од најбољих начина да се размрдате и ослободите стреса, љутње, а и килограма. Потрудите се да у току дана урадите бар неку вежбу.

2. Једите редовно и здраво

Тешко је јести здраву храну у тешким тренуцима, нарочито јер тада прибегавамо "храни за утеху". Међутим, редовни и здрави оброци као што су протеини, здраве масти, воће и поврће, снабдевају ваш мозак природним супстанцама које су добре у борби против депресије. Храна сама по себи може бити лек, нарочито ако је здрава и ако је комбинујете са вежбањем.

3. Водите дневник

Када сте у депресији, није вам ни до чег,а а нарочито до разговора о томе како се осећате. Нико не може у потпуности да вас разуме, а понекада ни ви не можете да обасните тачно како се осећате. Покушајте да ставите на папир своје мисли и осећања и тако схватите шта се заправо дешава и како да се изборите са тим.

4. Рибље уље

Омега 3 масне киселине које се налазе у рибљем уљу су се показале као добре у борби против депресије. Таблете које садрже рибље уље су повезане и са превенцијом дијабетеса и срчаних обољења, као и побољшањем метаболизма и расположења.

5. Избегавајте шећер и прерађене угљене хидрате

Шећер и угљени хидрати су лоши не само за депресију, јер утичу на расположене и хормоне, већ и за вашу килажу и кожу. Када из исхране избаците шећер и угљене хидрате, тело и ум ће вам бити захвални.

6. Не повлачите се у себе

Када сте у депресији, немате жељу да будете у друштву и желите да будете сами. Међутим, самоћа само повећава депресију. Провођење времена са неким може вам помоћи да се боље осећате.

Депресија је озбиљно здравствено стање које не треба узимати здраво за готово. Уколико приметите знаке депресије који трају дуже од две недеље, покушајте да примените неке од горе наведених савета.

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.