· · Коментара: 0
ВЕЖБАЈТЕ СА МАРИЈОМ

Последњи тренинг у овој години: ЗАПАЛИТЕ ЦЕЛО ТЕЛО овим вежбама (ВИДЕО)

Сваког викенда на Магазину Новости вежбајте са нашим професионалним тренером Маријом Стојановић и започните дан на најбољи начин.

1608972284_133427113_2785836325007682_4964332521047523493_n.jpg
Фото: Приватна архива

Да у Нову годину уђемо срећни и затегнути, данашњи тренинг је намењен за цело тело.

Загревање

Увек пре свеког тренинга неопходно је да будете добро загрејани. Неколико вежби за загревање, па идемо даље.

1. Искорак + рука горе

Крећемо са искораком с тим што иде и рука горе. Лева нога напред, десна рука горе. Спуштамо се, враћамо и радимо 10 пута по нози и све то у 4 серије. Када је рука горе потребно је да стегнете стомак и када закорачите важно је да колено остаје у равни са петом, под углом од 90 степени. Све то исто понављате само сада друга нога и друга рука. Дисање ускладите са ритмом вежбе и направите довољно велики корак због одржавања баланса.

Прочитајте још: ТРЕНИРАЈТЕ НОГЕ, али и ПОЗИТИВНУ ЕНЕРГИЈУ: Са нашим тренером Маријом данас радимо управо ове вежбе (ВИДЕО)

2. Подизање са лактова

У овој вежби смо на лактовима и радимо једну врсту издржаја или пленка. Стопала су у ширини рамена. Битно је да је тело у равној линији. Не оптерећујемо доња леђа, не спуштамо се, све време раде мишићи. Подижемо се и спуштамо. Шака је испод рамена и раде се 3 серије по 10 понављања. Може се радити и наизменично 5 пута једна рука, па 5 друга, како вам је лакше.

3. Румунско мртво дизање + бицепс

За ову вежбу потребни су вам тегови. Колена су мало савијена, гуза је иза, а тегови су све време уз бутине. Полако се спуштамо до испод колена, исправљамо се, стежемо гузу и додајемо бицепс. Радимо румунско мртво дизање и кад се подигнемо додамо бицепс. Када радимо бицепс све време су руке уз тело. Треба да осетимо да задња ложа све време ради. Вежбу поновљамо 4 круга и све то по 15 понављања.

Прочитајте још: Потребан је само 21 минут: Ове суботе радимо ХИИТ ТРЕНИНГ са тренером Маријом (ВИДЕО)

4. Подигнути кукови + трицепс

У овој вежби кукови су нам подигнути, а стопала у ширини рамена и руке су горе. Радимо трицепс и избацујемо. Лактови су такође у ширини рамена, савијамо само подлактице. Све време су кукови горе, без пропадања и стегнута је гуза. Вежбу радимо у 3 серије по 12 понављања.

5. Чучањ + Избацивање тегова горе

Приликом извођења ове вежбе тегови су на раменима. Радимо чучањ и при подизању избацујемо јако тегове горе. Пазимо на колена, она су у ширини рамена, а стопала или исто као колена или још више споља, а гуза је иза. Радимо 4 серије по 15 понављања.

6. Активни издржај - пленк + вучење

У овој вежби тегови су нам у рукама, шаке су испод рамена, а стопала су у ширини рамена. Стегнут је стомак, тело је у неутралној позицији. Вучемо наизменично једну, па другу руку са тегом. Рука је уз тело све време. Вежба није лагана, али је битно да стомак буде све време стегнут и ради се 3 пута по 10 понављања. 

Коме је тешко, ту је и лакша и варијанта ове вежбе. На коленима смо и на исти начин вучемо руке са тегом уз тело, 10 пута једна рука, па 10 друга.

Уживајте у тренингу, а осећај после тога ће бити фантастичан.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.