· · Коментара: 0
МОТИВАЦИЈА

Више малих корака довешће вас до циља, само будите УПОРНИ И ИСТРАЈНИ! Зато почните са ВЕЖБАЊЕМ већ данас

Ако нисте устајали из фотеље последњих неколико недеља, а и даље вам се не устаје иако то од вас тражи сваки део вашег тела, мотивишите се да почнете са вежбањем уз неколико савета.

1598864341_Depositphotos_168738122_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Направите неколико „селфи” фотографија

Како бисте прецизно пратили свој напредак, идентификујте почетну тачку и свој циљ. Узмите мере свог тела и фотографишите се, како бисте видели докле сте стигли. Радите ово на сваке две до четири недеље како бисте добро пратили свој напредак.

Прочитајте још: Устаните из фотеље! Телесна неактивност убија ВАШЕ СРЦЕ

Фото: Депозит

Почните полако

Стручњаци примећују да људи желе да буду на физичком нивоу на ком су били пре неколико месеци, али не могу ођедном. Мотивишите се да почнете са вежбањем тако што ћете прву недељу почети полако, јер било који покрет је добар покрет. Вежбајте 10 минута или се шетајте три дана недељно.

Правите једну по једну промену

Прве недеље, установите скромне измене. Почните полако и створите дугорочне промене, саветују стручњаци. Они чак и не препоручују вежбање првог дана, само се пробудите раније, а сутрадан урадите 10 минута вежби. Немојте се устручавати да поједете и нешто слатко, јер не шкоди, већ ствара задовољство.

Прочитајте још: Шта је ЗДРАВСТВЕНА АНКСИОЗНОСТ и како је превазићи?

Фото: Депозит

Испланирајте своја јутра

Навикавање на јутарње тренинге захтева добри, стари напоран рад и посвећеност. Одлучите какав ћете тренинг одрадити, спремите одећу ноћ пре. Ако имате састанак рано ујутру, будите реални и одложите тренинг за касније.

Очекујте да посрнете

Ево реалности за све у животу: Правићете грешке и саплетати се. Биће времена када ћете скретати са пута, али свако падне, кажу стручњаци. Баш зато, наставите даље и немојте да то искористите као изговор да престанете.

Фото: Депозит

Нађите нешто чега можете да се придржавате

Фитнес експерти често кажу да је најбоља вежба она у којој уживате и коју настављате да радите. Ако не волите јаке тренинге, радите нешто чему ћете се радовати. То може бити плес, тренинг инспирисан балетом, али и шетња са пријатељима.

Прочитајте још: Да ли сте знали да МИСЛИ ЛЕЧЕ? Могу да спрече и ОПАДАЊЕ КОСЕ!

Урадите то сами

Требало би да поступате према фитнес и здравственим обећањима која правите себи као према обећањима која имате према свом послу, породици и пријатељима. Не бисте изневерили важне људе у свом животу који рачунају на вас, па зашто бисте онда изневерили себе?

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.