· · Коментара: 0
забаван начин да вежбате цело тело

ХУЛАХОП: Осим што САГОРЕВА САЛО са стомака, добар је и за СРЦЕ

Хулахоп обруч тренутно доживљава велики повратак! Његови атрибути га чине невероватно ефикасним начином за тренирање широког спектра мишића током тренинга

1652985371_david-herron-3RhuTiAsYl8-unsplash.jpg
Фото: Унсплаш
Постаните део најновијег фитнес тренда и сазнајте више о предностима хулахопа! На пример, прочитајте како можете да изградите ефективно здраве мишиће помоћу хулахопа, сагорите калорије и побољшате циркулацију крви!
 
 
Поред активирања различитих мишићних група, тренинг са хулахопм такође пружа висок осећај благостања и генерално је само веома забаван начин да вежбате! Осим тога, не треба вам пуно простора или опреме да бисте започели са тренингом са обручем, цене хулахопа су врло приступачне. Постоје чак и растављиви хула обручи , који се могу транспортовати или одлагати кад год треба да уштедите простор. Ово чини овај предмет идеалним за ваш кућни фитнес програм.

Да ли је вежбање хулахопом здраво? 

Да, ове вежбе тренирају различите мишићне групе, као и ваше срце. Хулахоп фитнес је стога веома добар за ваш кардиоваскуларни систем и може се изводити било када и било где. Вежбе хулахопом су ефикасно фитнес оружје за све намене и за почетнике и за напредне "хопере" . Пошто је оптерећење које обруч ставља на зглобове стопала и колена прилично низак у поређењу са другим спортовима као што је џогирање, вежбе хулахопом су идеална вежба за људе који желе да изгубе тежину, а поготово да сагоре сало са стомака!

Које су предности тренинга хулахопа?

Вежбе хулахопом су одличан начин да тренирате цело тело! Током тренинга, обруч се окреће око вашег тела кружним покретима кука. Ово вам омогућава да истовремено тренирате трбушњаке, ноге и глутеусе. Чак и само неколико минута дневно имаће значајан утицај!

Остале предности хула хооп фитнеса укључују:
  • Смањење обима струка
  • Јачање мишића
  • Затезање везивног ткива
  • Побољшање координације и мобилности
  • Побољшање физичког стања и циркулације крви
  • Стимулација метаболизма и унутрашњих органа
  • Повећана потрошња калорија и већа издржљивост
Главни разлог зашто већина почетника узима хулахоп је смањење обима струка. Пошто хулахоп сагорева калорије и телесне масти, помаже и у губитку тежине. Према спортским научницима, хулахоп такође дугорочно побољшава ваше држање. Јачање основних мишића стомака и леђа их чини усправнијим, па се каже да вежба помаже не само код губитка тежине, већ и код проблема са карличним дном, леђима и побољшава држање. Вежбе с хула обручом јачају језгро тела и идеалне су ако желите да се учврстите и да у исто време добијете обликовано тело. То је зато што хулахоп тонира трбушне мишиће и затеже струк. Коначно, хулахоп вежбе такође побољшавају вашу координацију и осећај равнотеже.

Које мишиће тренира хулахоп?

Кроз кружне, понављајуће покрете, неколико мишићних група се истовремено ангажује и ефикасно тренира. Хулахоп вежбе јачају следеће групе мишића: 
  • Трбушни мишићи
  • Велики трбушни мишићи морају бити чврсто стегнути да би држали обруч за вежбање. Држећи фитнес обруч у покрету, такође тренирате своје дубоке трбушне мишиће.
  • Глутеални и основни мишићи
  • Бедрени мишићи
  • Леђни мишићи

Коју тежину и величину обруча да користим као почетник?

Када почињете да тренирате са хулахопом, апсолутно треба обратити пажњу на величину и тежину. Постоји велики избор обруча од различитих материјала, величина и тежине. Постоје чак и растављиви обручи за путовања које можете понети, на пример, на одмор или пословно путовање. Када купујете обруч, запамтите следеће опште правило у вези са величином и тежином хула обруч:
 
Почетници би радије требало да тренирају са већим и тежим хулахоп обручима, јер ће љуљање бити лакше, а оптерећење на куковима ниже.
Што је обруч тежи, то су центрифугалне силе јаче. Стога је такав хула хооп идеалан за почетнике. Што је хулахоп лакши, то су центрифугалне силе ниже. Због тога се лакши обручи „теже“  крећу.
 
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.