· · Коментара: 0
тренинг

Како се правилно изводи ИЗДРЖАЈ? Пратите правила и имаћете ТРБУШЊАКЕ КОЈЕ СТЕ ЖЕЛЕЛИ

Вежба издржаја брзо доводи до равног стомака, али само ако се изводи правилно.

1597566966_plank-2054729_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

"Задржавање исправног издржаја цео минут показује вашу способност да исправно употребите главне мишиће и контролишете их отприлике онолико дуго колико бисте изводили и неку другу вежбу", рекао је персонални тренер Даг Склар из Њујорка.

Прочитајте још: Направите РУСКИ ЗАОКРЕТ и решите се САЛА НА СТОМАКУ: Вежба са којом "ГОРЕ" сви трбушни мишићи (ВИДЕО)

Правилно извођење
Шта је прави издржај објаснио је и аутор више програма за вежбање Алберт Метани: руке су у ширини рамена, прсти су раширени, зглобови су под правим углом, а рамена директно изнад зглобова. Истегните се што је више могуће, рамена држите што даље од ушију. Ноге и стопала нека буду спојени. Стисните мишиће задњице и стомака, тако да су кукови спуштени, а доњи део леђа раван. Врат држите у неутралном положају.

Код извођења ове вежбе такође постоји ризик од повреда иако делује врло једноставно. Ако пустите да вам кукови "пропадну", могли бисте да претерано истегнете кичму и тиме изазовете болове у кичми, објашњава Склар и саветује да, када радите издржај, замислите равну црту која вам пролази кроз тело, од ушију, преко рамена, кукова, колена све до зглобова.

За почетак 3 издржаја од по 10 секунди!

Ако вам је одржавање овог положаја тешко јер сте на почетку не одустајте већ почните са краткотрајном вежбом, у трајању од 5 до 10 секунди, Како вам форма буде расла, а држање постаје све боље, постепено продужите вежбу. Први је циљ да направите три издржаја у трајању од по 10 секунди, а онда видите да ли бисте могли да издржите и дуже.

Прочитајте још: Ако сте МАЛАКСАЛИ неопходан вам је ЧУДОТВОРНИ НАПИТАК: Направите га САМИ

Метани препоручује да уколико сте већ у форми појачате вежбу неким покретом. На пример да покушате да додирнете раме супротном руком или да покренете ноге као да се пењете.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.