· · Komentara: 0
KUPOVINA AUTOMOBILA

Da li ste znali da boja utiče na CENU AUTOMOBILA? Evo koja je ubedljivo najskuplja

Boja nije stvar trenda, već kretanja na tržištu...

1633039921_Depositphotos_86579220_S.jpg
Foto: Depositphotos

Analiza najponatijih nemačkih platformi za prodaju automobila, koju je sproveo jedan regionalni profilisani medij, pokazalo je da će automobili u ljubičastoj boji izgubiti na ceni za čak oko 27 odsto u odnosu na prosečnu cenu vozila iste vrste i performansi. 

Pročitajte još: Nakon KORONE psihijatri imaju pune ruke posla: Sve više ljudi se leči od INFODEMIJE

Osim toga, ukoliko je automobil srebrne boje on gubi 25 odsto, zlatni oko 23 odsto, crveni 11 odsto, plavi 10 odsto i na kraju zeleni tek 1 odsto.

- Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volksvagen Pasata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji - navode u najpoznatijoj nemačkoj platformi za prodaju polovnih automobila Mobile.de.

Pročitajte još: I sa njima treba biti OPREZAN: Kako se pravilno kombinuju VITAMINI?

Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo jer ona donosi oko 5 odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa 6 posto, crna sa 10 posto, siva sa 10 posto i žuta sa 13 posto. Sa ove platforme su primetili da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje gledaju na internet oglasima nego oni sa neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Pročitajte još: Aleksandrova tehnika je spas za ljude koji sede, a nastala je zahvaljujući OGLEDALIMA

Ovi stručnjaci upozoravaju da prilikom kupovime ipak uvek imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno prosecima - ako želite dobro da prodate polovno vozilo. Izbegavajte i boje u trendu, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku...

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.