· · Komentara: 0
LAGANO

SPAVATE i MRŠAVITE? Moguće je, ako primenite ovih 5 saveta

Kako izgubiti kilograme uz minimalan napor? U nastavku je odgovor.

1603899222_Depositphotos_171603098_s-2019.jpg
Foto: Depozit

Proces gubitka kilograma obično je povezan sa nečim teškim i dugoročnim: potrebno je da napravite plan treninga, prilagodite ishranu i stalno se motivišete. Ali stručnjaci u polju ishrane pronašli su nekoliko načina koji će vam pomoći da smršate dok spavate.

Popijte proteinski šejk

Opšte je prihvaćeno da ako želite da smršate, onda je bolje da ne jedete pre spavanja ili čak da se uopšte odreknete večere.

Međutim, naučnici sa Univerziteta u Floridi tokom studije otkrili su da su učesnici eksperimenta koji su konzumirali 150 ml proteinskog šejka 30-60 minuta pre spavanja brže mršavili od onih koji su legli gladni.

Pored toga, oni koji vole da piju (proteinski šejk) povećavaju metabolizam i smanjuju krvni pritisak tokom vremena.

Pročitajte još: U ovome je CAKA! Nikada ne treba da čekate da OSETITE GLAD i IZGUBIĆETE KILOGRAME

Ugasite svetlo

Naučni časopis Biological Rhythms objavio je izveštaj o tome kako svetlost utiče na kvalitet spavanja i težinu. Ispostavilo se da čak i prigušeno svetlo može ometati oporavak tela, pa je zaspati sa lampom loša ideja.

Foto: Depozit

Isplanirajte sledeći dan

Ujutro je motivacija najčešće na nuli, pa je dan bolje planirati dan ranije. Napravite zdrav ručak, pripremite zdrav doručak (seme chia ili ovsene pahuljice možete preliti kokosovim mlekom). Tada ćete mirno zaspati znajući da ste se pripremili za sledeći dan. A nakon buđenja biće lakše držati se plana.

Pročitajte još: PUN Mesec je trenutak kada treba početi DIJETU, jer se MRŠAVI bez stresa

Regulišite grejanje

Medicinski časopis Diabetes izveo je eksperiment i otkrio da su dobrovoljci koji su spavali na 19° C povećali zalihe smeđe masti (zdrave vrste telesne masti koja pomaže sagorevanju kalorija). Oni koji su spavali na ugodnoj temperaturi od 23° C nisu se mogli pohvaliti takvim uspehom. Ako vam je teško da zaspite na hladnom, možete nositi tople čarape.

Pročitajte još: OMEGA dijeta: JEDE se NEOGRANIČENO, uvek sveže, ali MRŠAVI se SIGURNO

Podesite alarm

Prema studiji Univerziteta Brigham Young žene koje se svakodnevno bude otprilike u isto vreme teže su od onih koje se ne pridržavaju režima. Količina i kvalitet sna igraju važnu ulogu u gubitku kilograma: telu je potrebno oko 8 sati da se oporavi. Čak i blagi nedostaci spavanja povećavaju apetit i podstiču debljanje.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.